
Δεν θα γράψω πολλά. Μόνο την δήλωσή της:
"... το ποσοστό να προσφύγει η χώρα μας στο ΔΝΤ αγγίζει πλέον το 70%.."
Δεν ξέρω το αποτέλεσμα της τραγικής αυτής ιστορίας για τον τόπο μας. Μόνο να προσεύχομαι μπορώ.
Ομως ΕΝΑ ξέρω: ΑΝ "πάμε στον πάτο" , τουλάχιστον θα πάμε με αξιοπρέπεια!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου