Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ TWEET ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ..



-Οσοι είναι για "κλωτσιές" ας τους τις ρίξουμε!!Ο καλύτερος τρόπος να εξαφανίσεις τους πανίβλακες,είναι ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΙΣ "επάνω στην σκηνή"!

-"Δευτεραρχικό"(ήμαρτον κ. Μπαμπινιώτη μου) είναι να πολεμήσουμε τους πανηλίθιους δήθεν "δημοσιογράφους"που προβάλλουν πανίβλακες φραγκάτους!

-Πρωταρχικό χρέος είναι να πολεμήσουμε τους ηλίθιους που κατέλαβαν θέσεις απο τις οποίες ρυθμίζουν την ζωή μας.ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ!!

-Να αρωτήξω κάτι τις;;Αν απο τα δελτία ειδήσεων ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ το θέμα ΧΡΕΟΣ...τι θα απομείνει;Ουδείς αναρωτιέται;Μάλλον "έω ξεφύγ'.."

-Το αντέγραψα απο το γλυκό ΜΑΡΙΚΑΚΙ:"Αγαπάτε ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ".Η σοφότερη ρήση-με τεράστιες προεκτάσεις στη ζωή των ανθρώπων-της τελευταίας 10ετίας!!

-Είτε"πλανητάρχης"είσαι,είτε απλός δημοτικός σύμβουλος στην "κολοπετινίτσα",η ΕΠΑΡΣΗ καταδεικνύει προβληματικές προσωπικότητες

-Τι σημασία έχει τι χρώμα έχεις,που πιστεύεις,απο που κατάγεσαι.Ολος ο πλανήτης ένας ΠΟΝΟΣ με αίμα.Τα λομπυς θριαμβεύουν και ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΥΦΛΟΙ!!

-Η ζωή είναι πολύ όμορφη.Και πολύ περισσότερο,όταν σε αγαπούν και σε σέβονται.Οταν τα χαμόγελα κοντά σου είναι αληθινά,τρυφερά.Η ζωή είναι όμορφη

-Γμ το,εγώ στραβά αρμενίζω ή ο γυαλός "τραγουδάει φάλτσα";;Είναι δυνατόν Κράτος-ληστής να προσπαθεί να ..συνετίσει τους φοροφυγάδες πολίτες;