ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ:Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗΣ
Ο Δήμος Αχαρνών θα μπορούσε να είναι ένας εύρρωστος, αυτάρκης
και καταξιωμένος Δήμος. Σήμερα, είναι στο Παρατηρητήριο, ένα βήμα πριν την
άτακτη πτώχευση, με μηδενικά κονδύλια για δράσεις και βαρύτατα «άρρωστος».
Με ασθενική παρουσία Τύπου, παραμένει στα όρια της δημόσιας
ανυπαρξίας χωρίς να γνωρίζει κανείς το «τι και το πώς».
Ομως, ένας Δήμος που
ευημερεί, διαθέτει εκτός από έναν σωστό Δήμαρχο (η χώρα μας έχει καταδείξει κατά
καιρούς πολλούς αξιόλογους Δημάρχους που είναι δημοφιλείς και αξιοσέβαστοι) και
ενεργούς Δημότες. Στον τομέα αυτόν η πόλη ασθενεί βαρέως.
Η πόλη βεβαίως ασθενεί βαρέως σε όλους τους τομείς με την
συλλογική ευθύνη να είναι ο κύριος παράγων της διαφθοράς και της κατάντιας.
Με κοινωνική συνοχή που αγγίζει την έννοια της «πολιτισμικότητας»
όπως την εννόησαν και την εφάρμοσαν ιδιοτελείς δήμαρχοι, με παντελή έλλειψη και
μηδενική αντίσταση του τοπικού πληθυσμού.
Στην παρούσα φάση, ο δήμαρχος Αχαρνών κ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΣΑΒΟΣ, κάνει
μια προσπάθεια να σώσει τα ασυμμάζευτα, με όπλο την καλή του εικόνα στο δημόσιο
τομέα. Είναι ένας δήμαρχος που η Κεντρική Εξουσία ακούει και ανταποκρίνεται σε
κάθε του κάλεσμα. Φτάνει αυτό; Σαφώς και όχι. Δεν θα αναφερθώ στο ότι η
ικανότητά του στις καλές δημόσιες σχέσεις στηλιτεύεται πολλάκις από ανεγκέφαλους
και ζηλόφθονους δημότες ή ανταγωνιστές του. Σε φυσιολογικές συνθήκες, η αντιπολίτευση
(με βαρύτατη ευθύνη για την σημερινή κατάσταση) αντί να συμπορευτεί μαζί του
για την διόρθωση μιας κατάστασης ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ καθώς και οι πρότεροι αυτής
«παράγοντες», ξερνάει χολή με μοναδικό στόχο όχι την διάσωση του Δήμου και των
πολιτών της αλλά την εξασφάλιση της επόμενης δημαρχίας, δυόμιση ολόκληρα χρόνια
πριν τις επόμενες εκλογές!
Θα θυμηθώ εδώ τις ωριαίες εξηγήσεις του πρώην δημάρχου
Σωτήρη Ντούρου προς το δημοτικό συμβούλιο της δημαρχίας του για «τους υπουργούς
και φορείς που τον έστηναν στον διάδρομο» επι ώρες, αγνοώντας τον, άρα «αυτοί
έφταιγαν για την μηδενική του δημαρχία».
Η δημοφιλία του νυν δημάρχου, δεν είναι για αυτούς όπλο
ανάκαμψης, αλλά αιτία φθόνου και προσωπικής μιζέριας για όσους έφεραν τον δήμο
στο σημερινό σημείο.
Υπάρχει μια μερίδα δημοτικών συμβούλων που προσπαθεί και
φαίνεται. Με όποια μέσα είναι διαθέσιμα, το «πολεμούν» φιλότιμα και τουλάχιστον
τιμούν την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων τους. Πολύ λίγοι όμως.
Το σημερινό, «πτωχευμένο» χάριν της ανικανότητος των
προηγούμενων δημαρχαίων συμβούλιο, διαθέτει και δύο τολμηρές φωνές. Αυτές της κ.
ΣΟΦΙΑΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ και του κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ. Απο το στόμα και των δύο,
έχω ακούσει καταγγελίες εξαιρετικά σοβαρές, πράγμα διαχρονικά σπανιότατο για τον
δήμο Αχαρνών. Η «ομερτά» είναι ένα καθολικό στάτους στο κτίριο της οδού
Φιλαδελφείας στα δεκαεπτά τουλάχιστον χρόνια της δημοσιογραφικής μου ενασχόλησης
με αυτόν. Σιωπή από όλους και για όλα. Από το ποιοι εργάζονται εκεί, μέχρι τα
έγγραφα που ποτέ δεν ανακοινώνονται στους δημότες, τις ποινές που επιβάλλονται
σε συμβούλους καθώς και θέματα που αφορούν άμεσα τον δημότη. Για του λόγου το
αληθές θα σας αναφέρω τούτο: Τιμωρημένος με μήνες ποινής ο πρώην δήμαρχος Σωτήρης
Ντούρος και με εντολή Αποκεντρωμένης Διοίκησης έως την 5η Μαρτίου
2017 ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, όχι μόνον παρέστει στην
συνεδρίαση της 14ης τρέχοντος μηνός, αλλά μίλησε κιόλας χωρίς ο
δήμαρχος κ. Κασσαβός να τον απομακρύνει ως όφειλε! Η απόφαση της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης δεν του έλεγε τίποτα και την αγνόησε πλήρως.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ
που εκδόθηκε τον περασμένο Αύγουστο,με τον δήμαρχο να ωρύεται προσπαθώντας σε
ένα από τα πρόσφατα συμβούλια να πείσει την Πρόεδρο να την αναγνώσει.
Σαν
κερασάκι στην τούρτα, θα σας καλέσω να αναγνώσετε στα πρακτικά της ίδιας συνεδρίασης,
την απάντηση έτερου συμβούλου, του κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ σε ερώτηση της κ.
Χριστοπούλου «γιατί δεν ήρθε –ή διαβάστηκε- ενωρίτερα το έγγραφο» να απαντά επ’ ακριβώς:
-γιατί έξινε τ’ αρ…(εδώ σταμάτησε την φράση) η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ!!!!
Το επίπεδο των συνεδριάσεων, θυμίζει ΚΑΙ ΠΑΛΙ το ίδιο
ακριβώς που είχαν και οι προηγούμενες δημαρχίες. Αυτό του καφενείου,για να μην
πω κάτι πολύ χειρότερο.
Το σημερινό δημοτικό συμβούλιο σπαράσσεται σε μια προσπάθεια
επιβολής προσωπικών φιλοδοξιών και βλέψεων συμβούλων, χωρίς βεβαίως να
απασχολεί κανέναν γιατί ο νυν δήμαρχος δεν έχει ισολογισμούς-προϋπολογισμούς
για τα έτη 2012-2013,2014 και βάλε (αν δεν είμαι ακριβής, διορθώστε με).
Η
αταξία που κυριαρχεί στις υπηρεσίες είναι ένας πρόσθετος λόγος αποδιοργάνωσης
και κακής διοίκησης. Δυόμισυ χρόνια πριν τις επόμενες εκλογές, αρκετοί
δημοτικοί σύμβουλοι που αποχωρούν ή
διαγράφονται από την παράταξη του νυν δημάρχου (το γιατί δεν είναι απολύτως ορατό αφού
αποτελεί εσωτερικό θέμα παρατάξεων) φωτογραφίζονται στα τοπικά μέσα και σε ...ταβέρνες αγκαλίτσα
με άλλους ενδιαφερόμενους για τους ίδιους με αυτούς σκοπούς και με εμφανείς τις
..οδοντοστοιχίες της «ευτυχίας» στον φακό, προετοιμάζοντας επόμενες παρατάξεις
που ακουμπούν περισσότερο τις προσωπικές φιλοδοξίες τους και αυτό με έναν δήμο
ενταγμένο στο Παρατηρητήριο!!! Περί του όρκου που έδωσαν να τιμούν τους σκοπούς
για τους οποίους εξελέγησαν, ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ!! Αντί για δουλειά και ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ
προσπάθεια, αντί να δουλεύουν από κοινού για να βγάλουν τον Δήμο ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ
ΙΔΙΟΙ ΤΟΝ ΕΡΡΙΞΑΝ, μιλούν για την «ανταλλαγή δακτυλιδιών)(!!!!)σε «λοχαγούς» με
IQ TZITZIKIOY.Τώρα αν και τα
δακτυλίδια είναι από καπάκια αναψυκτικού, αυτό είναι ένα..άλλο θέμα!!
Είναι απίστευτη η έλλειψη συναίσθησης ευθύνης των υπευθύνων της
καταστροφής του δήμου με επιστέγασμα να …επιρρίπτουν την ευθύνη στον νυν
δήμαρχο!!!Σαν να έπεσαν στην πόλη με αλεξίπτωτο, σαν να μην ήταν ποτέ δημαρχεύοντες!!Και
αυτό ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ σε όσα κάνουν ή πράττουν.
Χωρίς κανείς να τους ζητά ευθύνες.
Χωρίς να έχουν τιμωρηθεί για όσα έχουν
κάνει. Και εδώ, υπεισέρχεται η βαρύτατη ευθύνη των δημοτών:
Οι δημότες της πόλης, δεν συμμετέχουν πουθενά. Όχι τώρα, που
τα προβλήματα της καθημερινότητας είναι αληθινές τραγωδίες, αλλά από πάντα. Σήμερα
περιορίζονται σε σχόλια στα social media που δεν έχουν κανένα
κόστος, καμία προηγούμενη υπεύθυνη ενημέρωση, αφού ποτέ δεν πέρασαν ούτε απ’
έξω σε μια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου να δουν αυτούς που στηρίζουν και
πως αυτοί συμπεριφέρονται ή ενεργούν. Οι σκληρότερες κριτικές γίνονται από δημότες
που ουδέποτε προσέφεραν το παραμικρό στο κοινωνικό σύνολο και εκτός από την
περίμετρο του σπιτιού τους ή τον λάκκο μπροστά στο σπίτι τους που θέλουν να
κλείσει, δεν ενδιαφέρονται για τίποτε και για κανέναν άλλον. Ψηφίζοντας
προσωπικές γνωριμίες και συμφέροντα, καταδίκασαν τον Δήμο σε επιλογές συμβούλων
που στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν δημόσιο
έγγραφο πόσο μάλλον να το κατανοούν ή να ενεργούν δεόντως επ’ αυτού. Ποτέ δεν
ψήφισαν με κριτήριο την αξιοσύνη και την ικανότητα. Ποτέ, αφού αποτελούν «πελάτες»
δημάρχων και ψευδοπαραγόντων και όχι
υπεύθυνους πολίτες. Οι λίγοι που ξεχωρίζουν, αποτελούν «σταγόνα στον ωκεανό».
Η ευθύνη για την κατάντια του δήμου Αχαρνών, είναι
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ. Αδιαμφισβήτητα. Και ο Δήμος Αχαρνών, είναι ΔΗΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ.
