Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

TA TEΛΕΥΤΑΙΑ TWEET ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ

@ΜariaCretan

Η  αναγνώριση ΛΑΘΩΝ ΤΟΜΣΕΝ απο την Ε.Ε, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΓΙΣΤΟ ΟΠΛΟ. Και  βεβαίως ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΟ ΧΑΡΤΙ προς αξιοποίηση!!!

Θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ να μην συμμετέχει ξανά ο κ. Σόϊμπλε σε συζητήσεις που αφορούν μια ολόκληρη χώρα. Απαιτούνται ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ συζητητές

ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ με ποιόν θα συζητήσουμε. ΠΑΝΤΑ. Είτε είμαστε απλοί πολίτες, είτε πραγματικοί παράγοντες. Είναι θέμα αξιοπρέπειας αλλά και τακτικής.

Ο κ.Σόϊμπλε μας αντιπαθεί. Και σε αρκετά,έχει δίκιο. Όμως ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΣΕΙ, βλάπτει σοβαρά κάθε "διαπραγμάτευση". Δεν είναι πλέον αποδεκτός συζητητής

Yπερεκτιμημένοι διεθνείς: μήπως θυμάται κανείς έστω και το όνομα του κ. Σόϊμπλε πριν το θέμα της Ελλάδος;

Ο χρήστης MARIA CHADZIDAKIS V έκανε Retweet «ΧΑΡΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΣ:Απο τους λίγους ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ Πολιτικούς της Χώρας που αξίζει να αφιερώσεις χρόνο για να τους ακούσεις και να τους διαβάσεις.Ο χρήστης MARIA CHADZIDAKIS V πρόσθεσε, ΧΑΡΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΣ @charisdamaskos

Μίσος των διοικούντων τν Ανθρωπότητα, εξαφάνισε την δυνατότητα αξιοπρεπούς διαβίωσης της, καθιστώντας την ήδη ΑΝΙΣΧΥΡΗ. Πρώτος στόχος επετεύχθη

 H Aνθρωπότητα  κατακρημνίζεται, διοικούμενη απο: τρελούς, ανίκανους, ολίγιστους, άχρηστους & λομπίστες. Οι ελάχιστοι leaders δεν επαρκούν.

Το μόνο που μπορεί να μας σώσει: παρέμβαση...εξωγήϊνων!! Ήμαρτον κ. Χώκινγκ μου,ξέρω οτι διαφωνείτε...(lol)

Oύτε τις κοτούλες δεν αφήσαμε απείραχτες..κι αυτές  ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΕΣ τις κάναμε! Ω! Δημιουργέ μου..τι τέρατα μας έφτιαξες!!

Οσοι είναι για "κλωτσιές" ας τους τις ρίξουμε!!Ο καλύτερος τρόπος να εξαφανίσεις τους πανίβλακες,είναι ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΙΣ "επάνω στην σκηνή"!

"Δευτεραρχικό"(ήμαρτον κ. Μπαμπινιώτη μου) είναι να πολεμήσουμε τους πανηλίθιους δήθεν "δημοσιογράφους"που προβάλλουν πανίβλακες φραγκάτους!

Πρωταρχικό χρέος είναι να πολεμήσουμε τους ηλίθιους που κατέλαβαν θέσεις απο τις οποίες ρυθμίζουν την ζωή μας. ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ!!

Να αρωτήξω κάτι τις;; Αν απο τα δελτία ειδήσεων ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ το θέμα ΧΡΕΟΣ...τι θα απομείνει; Ουδείς αναρωτιέται; Μάλλον "έω ξεφύγ'.."