Οι
ολίγιστοι,πρέπει ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ!!
Διαπιστώνω
τον μεγάλο κόπο του Δημάρχου Αχαρνών ΝΑ ΑΠΟΠΕΜΨΕΙ όσους απεδείχθησαν ολίγιστοι
να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους στους πολίτες μετά τις εκλογές. Δεν είναι ώρα
να σκέπτεται για πολύ ότι ο καλύτερος τρόπος είναι να ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ την παράταξή
του, να την ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ με υγιώς σκεπτόμενους για να μπορέσει να προχωρήσει τον
αγώνα που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να κάνει.
Να μας ενημερώσει
ο κ. Δήμαρχος ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ και για ποιόν λόγο για να το
καταγράψουμε και να γνωρίζουν οι δημότες. ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.Και οι ήδη
διαπιστωμένοι ΟΛΙΓΙΣΤΟΙ να πάνε στο καλό «και να μας γράφουν».
Ο κ.
Δήμαρχος, πρέπει να σπάσει την «ΟΜΕΡΤΑ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ». Εχει σωστά, καταγγείλει
πράγματα από Θώκου εδώ και καιρό.
Να μας ενημερώσει για το τι βρήκε όταν ανέλαβε
και τι λείπει. Θαρρετά, και να μην φοβάται κανέναν. Ολοι αντικαθίστανται, και "ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ".
Δεν είμαστε τυφλοί, ούτε ανόητοι. ΚΑΙ
ξέρουμε, ΚΑΙ βλέπουμε, ΚΑΙ επιτέλους γράφουμε.
Η πολεμική εναντίον του, έχει
στόχο την τρομοκράτησή του.
Ας προχωρήσει
θαρρετά ΕΜΠΡΟΣ και να ξέρει πως πάντα θα υπάρχουν ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ που δεν
περιμένουν αμοιβή για να γράψουν την ΑΛΗΘΕΙΑ. Υπάρχουν ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ που
αγαπούν την χώρα τους, τον τόπο που γεννήθηκαν και αποτελούν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ
ΚΡΙΤΕΣ, ικανούς να ξυπνήσουν συνειδήσεις.
Οι ολίγιστοι,πρέπει ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ!!Να ξεφορτωθούν απο την πλάτη μας και να ανοίξουν τον ορίζοντα του Δήμου για υγιέστερους, ειλικρινέστερους, ικανούς..
Θα επανέλθω…(βεβαίως)..
Y.Γ.Και για όποιον έχει απορίες αν είμαι...μισθοφόρος του Δημάρχου,να του πω οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΡΝΤΙΝΑΤΣΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.
Στον τόπο αυτό όμως μεγαλώνω παιδιά και εγγόνια. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ,ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ο τόπος χρειάζεται -στην πόρτα του Παρατηρητηρίου- ΒΟΗΘΕΙΑ. Και βεβαίως, ΧΡΕΟΣ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΡΑΜΩ. Και ο μόνος τρόπος που έχω, είναι ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Οπως και κάθε ένας απο εμάς. Αν επιτέλους μάθουμε την λέξη "ΕΜΕΙΣ" αντί για την λέξη "ΕΓΩ"!!
Επιτέλους...
Μ.Χ.Β
