Η Επιστολή του Δημάρχου Ιεράπετρας στο Δήμαρχο Αγίου Νικολάου
Επιστολή
απέστειλε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης στον Δήμαρχο
Αγίου Νικολάου κ. Αντώνη Ζερβό με αφορμή τις δηλώσεις του κατά την
Επέτειο της 25ης Μαρτίου αναφορικά με την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση στον Άγιο Νικόλαο
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει:«Αγαπητέ Δήμαρχε
Ομολογώ ότι η τοποθέτησή σας αυτή με ξάφνιασε, κάνοντας με να απορήσω, αφού αυτό που αφήνει να διαφανεί είναι η διάθεση για συνέχιση του ζημιογόνου για το νομό Λασιθίου τοπικισμού.
Είναι γεγονός ότι από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μας και ο τέσσερις δήμαρχοι του νομού Λασιθίου σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις που κάναμε μιλήσαμε για ισόρροπη ανάπτυξη και από κοινού διεκδίκηση σε επίπεδο Λασιθίου.
Νομίζω ότι όλοι συμφωνήσαμε ότι δε θα γίνουμε συνεχιστές της καταστροφικής για το νομό μας τακτικής, κατά την οποία η μία πόλη έβλεπε ως αντίπαλο την άλλη, αλλά αντιθέτως υποστηρικτές του κοινού οράματος για ένα Λασίθι δυνατό και ανταγωνιστικό. Ένα Λασίθι ενωμένο, χωρίς διαχωριστικές τομές, χωρίς έριδες και διενέξεις.
Ομολογώ ότι μετά από όλα αυτά η αναφορά σας σε πρωτεύουσα του νομού με ξαφνιάζει και δυστυχώς με λυπεί, αφού αποδεικνύει πως έστω και υποσυνείδητα συνεχίζουμε την διαχωριστική πολιτική που βγάζει χαμένο το νομό μας και ζημιωμένους τους δήμους μας.
Με την ελπίδα ότι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διακρίνουν και τους τέσσερις δήμους του Λασιθίου μπορούν να αποτελέσουν συνδετικούς κρίκους για μια καινοτόμα πολιτική προς όφελος όλων μας, εύχομαι το Λασίθι να μη γίνει για μια ακόμα φορά έρμαιο τοπικιστικών πολιτικών»
Ο Νίκος Κακλαμανάκης στο δήμο Ιεράπετρας
Το δήμαρχο Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιο Καλαντζάκη επισκέφτηκε στο γραφείο του ο Ολυμπιονίκης Νίκος Κακλαμανάκης με
αφορμή την επίσκεψή του σε σχολεία του Δήμου Ιεράπετρας στο πλαίσιο των
δράσεων του προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο» που οργανώθηκαν στην
Ιεράπετρα σε συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή, το
Σχολικό Σύμβουλο, Α. Κατσαγκόλη και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης Λασιθίου.
Κατά την επίσκεψη στο δημαρχείο
Ιεράπετρας συνομίλησε με τον δήμαρχο, ενημερώνοντάς τον για την
πρωτοβουλία να επισκεφτούν σχολεία του Δήμου Ιεράπετρας και να μιλήσουν
με τους μαθητές για την αξία του αθλητισμού, κάνοντας αναφορές στην
μέχρι σήμερα πορεία του στο χώρο της ιστιοπλοΐας.
Όπως ανάφερε ο Δήμαρχος, κ. Καλαντζάκης, καλωσορίζοντας τον γνωστό σε όλους Ολυμπιονίκη «είναι
μεγάλη μας χαρά που υποδεχόμαστε στον δήμο μας έναν Ολυμπιονίκη, όπως
το Νίκο Κακλαμανάκη, με σημαντική πορεία στο χώρο του αθλητισμού και
είναι ιδιαίτερα σημαντικό που επισκέπτονται αθλητές τα σχολεία μας και
έχουν τη δυνατότητα να συνομιλούν με τους μαθητές, δημιουργώντας τους
κίνητρα για ενασχόληση με τον αθλητισμό. Στο δήμο Ιεράπετρας θεωρούμε
χρέος μας να δημιουργούμε κίνητρα, ώστε να ωθούμε τους νέους να
αθλούνται, γι΄ αυτό – όπως μεταξύ άλλων ο δήμαρχος τόνισε – κάνουμε ότι
μπορούμε για να υποστηρίξουμε τις αθλητικές υποδομές του δήμου μας,
προκειμένου να είναι στη διάθεση πολιτών και αθλητών, ενώ παράλληλα
καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια προκειμένου να δημιουργήσουμε νέους, όπως
συμβαίνει με το κολυμβητήριο στο Κεντρί, το οποίο πρέπει να
αποπερατωθεί».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου