Τα κοτόπουλα έγιναν ανάρπαστα, τα αυγά των Ιωαννίνων το ίδιο, οι βανίλιες Φενεού του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΠΕΛΛΟΥ δεν έφτασαν, η φέτα της "Aγροτικές Καλλιέργειες MINA-ΟΑΚ" έδωσε "ρέστα" και τελικώς η δράση που οργάνωσε σήμερα η SYMPRAXIS ΚΟΙΝΣΕΠ έκανε υπερήφανο το Διοικητικό Συμβούλιο για την ποιότητα των προσφερομένων προϊόντων αλλά και για την αγάπη των συμπολιτών μας που είναι η καλύτερη, η συγκινητικότερη αμοιβή..Χαλάλι και ο κόπος και η προσπάθεια. Χαλάλι η αγωνία, το τρέξιμο, οι ατέλειωτες ώρες της υποχρεωτικής παρουσίας, τα πολύωρα συμβούλια, η διαρκής αναζήτηση Ελλήνων Παραγωγών που προσφέρουν προσιτά άψογα προϊόντα στον Έλληνα του σήμερα.

Υπάρχουν πολλά, που θα σας τα γράφω στο φύλλο που έρχεται την άλλη εβδομάδα.
Ως τότε θέλω μόνο να γράψω τούτο: είμαι πολύ τυχερή που συνεργάζομαι με τους συντρόφους μου στο Διοικητικό Συμβούλιο. Είμαι υπερήφανη που κάθομαι στο ίδιο τραπέζι μαζί τους, που προσφέρουμε όλοι μαζί αγάπη για τον διπλανό μας τούτες τις τόσο φρικιαστικές ημέρες ενώ όλοι μας υποφέρουμε το ίδιο.
Είμαι υπερήφανη και τυχερή...
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου