Το ντόπιο, διαχρονικά ανωφελές αυτοδιοικητικό σύστημα του
οποίου η κινητήριος δύναμη έως σήμερα ήταν
τα προσωπικά και επαγγελματικά συμφέροντα και ΠΟΤΕ τα δημοτικά, έχει πολλούς
λόγους να ανησυχεί σοβαρά εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του προσεχούς
Μαίου.
Και εξηγούμαι:
Παρά το μεγάλο φαγοπότι
έχουν παρά ταύτα γλυτώσει την «αξιοποίηση» κάποια μεγάλα φιλέτα της
Αχαρναϊκής Περιουσίας. Είναι ΜΕΓΑΛΑ φιλέτα, άλλα είναι φανερά και άλλα όχι (τα γνωρίζουμε όμως πολύ
καλά και η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ καλύτερα). Να γνωρίζετε ότι ΜΟΝΟ το κτήμα της Αμυγδαλέζας
είναι 2600 στρέμματα, άσχετο πόσα από αυτά είναι αξιοποιήσιμα και πόσα «δασικά».
Και το κτήμα Αμυγδαλέζας, μπαινοβγαίνει στην ατζέντα της τοπικής τεχνικής
εταιρείας- και όχι μόνο -συχνότατα είτε οι προτάσεις και οι στόχοι γίνονται γνωστές, είτε όχι.
Για πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων και η αντίδραση της ΑΧΑΡΝΕΩΝ
ΦΙΛΙΚΗ (ανδρώθηκε και πρόσφερε έργο στην πόλη τόσο μεγάλο μέσα σε επτά χρόνια
ζωής, όσο δεν θα είχαν κάνει άλλοι σε….30!!) αυτά, δεν έχουν μπορέσει να τα «αξιοποιήσουν»
μέχρι σήμερα οι τοπικές «τεχνικές εταιρείες» που ελέγχουν τα αυτοδιοικητικά γιατί υπήρχαν πάντα προβλήματα αλλά και
φόβοι, απόλυτα δικαιολογημένοι κατά την άποψή μου. Βλέπετε, η απόφαση της ΑΧΑΡΝΕΩΝ
ΦΙΛΙΚΗ να παρέμβει σε κάθε πρωτοβουλία έωλου σχήματος είναι ειλημμένη, και το
πρώτο που θα ζητήσει –εκτός των άλλων μέτρων που θα λάβει- θα είναι βεβαίως ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΗ ΜΕ ΚΑΛΠΗ για να αποφασίσει ο
Αχαρνεύς Δημότης ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ!!
Ο χρόνος όμως περνά και το σύστημα που μας κατέστρεψε,
πρέπει να τελειώσει το έργο του.
Η «τεχνική εταιρεία» με μεγάλες …φιλοδοξίες, δηλαδή η
προηγούμενη δημοτική αρχή με προεξάρχοντα τον πρώην δήμαρχο και η νυν με
προεξάρχοντα τον Νίκο Κρημνιανιώτη ομού μετά του π. Γραμματέα κ. Ι. Γάκη πρέπει
φαντάζομαι να έχει μεγάλη ανησυχία.
Τι θα γίνει στις επόμενες εκλογές;
Ο κ. Στριφτός και η
παράταξή του ουσιαστικά είναι «off»
εδώ και καιρό, ο κ. Φωτιάδης χειρουργήθηκε (του εύχομαι από καρδιάς, ειλικρινώς
ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ) και βεβαίως η καρδιά δεν σηκώνει «παιχνίδια», τον
νίκο κρημνιανιώτη η πόλη –και όχι μόνο- δεν τον θέλει ούτε σε φωτογραφία!!
Ακόμα και όσοι συμπαθούν τον νυν δήμαρχο, δεν υπάρχει περίπτωση να τον
ψηφίσουν, αφού όλοι ξέρουν ότι ο «γάμος» με τον Κρημνιανιώτη τον πήγε σβουρηχτό
στον βυθό και το βαρίδι που τον κρατάει εκεί δεν έχει καμία πρόθεση να
παρατήσει την καρέκλα!! Και δίκιο έχει: ΠΟΙΟΣ θα του ξαναδώσει μια τέτοια;;;;;
Επιπρόσθετα, τα 13 χρόνια κυκλοφορίας της ΠΟΛΙΤΙΚΗ έχουν
ξυπνήσει πολύ μεγάλη μερίδα δημοτών. ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ τι ακριβώς, ή τι
περίπου γίνεται στο κλάμπ που αποκαλείται δήμος Αχαρνών. Επιπρόσθετα, όσα ονόματα
ανακοινώθηκαν ότι κατέρχονται για την διεκδίκηση του δήμου δεν φαίνεται να
είναι αποδεκτά από μεγάλες τοπικές μάζες
και δεν φαντάζομαι να..φαντάζεστε το αμίμητο:
-η πλατεία βγάζει δήμαρχο
..γιατί αυτό προκαλεί τόσο γέλιο όσο όλοι οι κλόουν της γης
μαζί!!
Μερικά θέματα έχουν κάνει μεγάλη ζημιά στο σύστημα
εκμετάλλευσης της περιουσίας του δήμου Αχαρνών αφού η ΠΟΛΙΤΙΚΗ έχει κάνει πλέον
γνωστό ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ τι έγινε με το ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ και το σκάνδαλο των
διαχρονικών καταπατήσεων της Βαρυμπόμπης έχει προβληθεί με εξαιρετικά
επικίνδυνο για κάποιους τρόπο. Και τα δύο είναι δύο βραδυφλεγείς βόμβες ΠΟΥ ΘΑ
ΣΚΑΣΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ εν ευθέτω χρόνω χωρίς κανείς να μπορεί να τα σταματήσει.
Αυτό, το ξέρουν πολύ καλά όσοι μπορούν να δουν πέρα από την μύτη τους και να
εκτιμήσουν πράγματα και καταστάσεις.
Ποιος λοιπόν θα προστατεύσει τους ντόπιους
εκμεταλλευτές της Αχαρναϊκής Περιουσίας όταν η βόμβα τα τινάξει όλα στον αέρα;
Μεγάλη η ανάγκη για «δικό» υποψήφιο, δεν νομίζετε;;;
Οι σημαντικοί δημοτικοί σύμβουλοι που βρίσκονται στη
παράταξη του Σωτήρη Ντούρου λείπουν ήδη ψυχικά από αυτήν, αλλά θα έλεγα,
λείπουν ακόμα και ..σωματικά! Επανέρχονται στην θέση τους για λόγους αξιοπρέπειας σε αυτούς που τους ψήφισαν και
μόνο για λίγο, όσο δηλαδή για να ψηφίσουν στο δημοτικό συμβούλιο τις αποφάσεις του
Κρημνιανιώτη.
Τα μεγάλα τοπικά συμφέροντα λοιπόν που από το σκοτάδι
(νομίζουν ότι… δεν τους ξέρει κανείς ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΙ )στηρίζουν κάθε φορά τους ανθρώπους
που θα εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους, πρέπει να βρουν επειγόντως «βολικό»
και κοινής αποδοχής υποψήφιο!!
Αναμένω λοιπόν την υποβολή υποψηφιότητος που θα έχει
μαγειρευτεί σε συγκεκριμένα σαλόνια της πόλης, με συγκεκριμένους συνδαιτημόνες,
για συγκεκριμένα συμφέροντα και με συγκεκριμένους νέους
στόχους. Για να προστατευθούν τα κεκτημένα και να προωθηθούν τα νεώτερα σχέδια …
Αναμένω... και θα επανέρχομαι... ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ..
Αμφιβάλετε;
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου