Αν γνωρίζεις καλά τι ακριβώς σημαίνει κάθε φορά τέτοιου είδους
ταξίδι, τότε γνωρίζεις ΤΙ περιμένεις, αν πήγε καλά, και τι κέρδισες ή έχασες
από αυτό.
Συνήθως οι δημοσιογράφοι κρίνουν από τις ανακοινώσεις (που όμως είναι σωστά και επιμελέστατα μελετημένες
για να μην ξεφύγει κάτι που δεν πρέπει) από
την …στάση σώματος (!) – στοιχείο που δεν λαμβάνει υπ΄όψιν του την ανθρώπινη
αμηχανία όταν στέκεσαι απέναντι σε ένα πλανητάρχη ιδιαίτερα όταν εκπροσωπείς…
πτωχευμένη χώρα (άσχετα αν η κρίση έχει κοντύνει ΟΛΕΣ τις χώρες της γης) και από ότι έχει
συζητηθεί σε διαδρόμους, άλλα Μέσα, σε υποθέσεις και προσωπικές εκτιμήσεις
συναδέλφων ή στελεχών και όχι σπάνια (δεν πιστεύω να το αμφισβητείτε)από …πληρωμένα
άρθρα σκοπιμότητας σε Μέσα που είναι μεν διεθνή, εκπροσωπούν όμως ΕΙΔΙΚΑ
συμφέροντα.
Όμως..η συζήτηση εκπροσώπων δύο λαών, δεν γίνεται με τα
μικρόφωνα ανοιχτά αλλά κατ’ ιδίαν, ό,τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συζητείται ΔΕΝ αναγράφεται
αυτούσιο στις ανακοινώσεις και ιδιαίτερα ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ.
Θα πρέπει να είναι κάποιος τραγικά αφελής να πιστέψει πως η
ανακοίνωση περιλαμβάνει τις πραγματικές
συζητήσεις, πολλώ δε μάλλον τις – ενδεχόμενες – συμφωνίες .
Γέλασα με όσους έγραψαν ή διατυμπάνιζαν ΤΙ ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ Η
ΜΕΡΚΕΛ στο εδώ της ταξίδι, και ξαναγέλασα με όσους περιμένουν να δούν «το τσουβάλι
με τις λίρες» στα χέρια του ΄Ελληνα Πρωθυπουργού.
Θα σας απογοητεύσω τα μάλα αλλά ΜΟΝΟΝ ο Πρωθυπουργός γνωρίζει
ΤΙ ακριβώς συζήτησε και ΤΙ απάντηση πήρε, ΑΝ έλαβε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ στήριξη που θα φανεί
στο μέλλον και όχι σήμερα εάν η ανακοίνωση δεν εξυπηρετεί τα συμφέρονται και –εν
προκειμένω- της Αμερικής και τελικώς εγώ θα σας γράψω μόνο τι αποκόμισα χωρίς
πολιτικές σκοπιμότητες και λοιπές φιοριτούρες για κατανάλωση:
*Ήταν ένα ταξίδι ΚΥΡΟΥΣ και μόνον, και πολύ σωστά έκανε ο
Σαμαράς και πήγε.
*Η εκτίμησή μου «ανέβηκε» στο πρόσωπο του Προέδρου της Αμερικής,
αφού δέχτηκε τον Πρωθυπουργό μου και τον άκουσε. Τίμησε στο πλαίσιο των διεθνών
επαφών και των δημοσίων (και καθόλου
αμελητέων) σχέσεων τον Πρωθυπουργό της Χώρας μου ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ξεχωριστά.
*Η στάση του σώματος του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ μια χαρά ήταν. Άψογα
Αγγλικά, χαμηλός τόνος, σιγουριά στην φωνή του, ελαφρύ χαμόγελο σε κάποια σημεία
και λίγη αμηχανία που μαρτυρά την ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ των προβλημάτων της χώρας του και
τον σεβασμό στον Αμερικανικό Λαό που τον δέχτηκε και τον άκουγε!!
*Ο πλανητάρχης έμαθε ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ όλα τα προβλήματα της χώρας μας
και θαρρώ πως το «από κοντά» πολύ διαφέρει «από το τηλέφωνο» ή «μέσω εκπροσώπων»
ή στον προθάλαμο διεθνών συναντήσεων με ένα ποτήρι στο χέρι. Τώρα ο κ. ΒARACK OBAMA μπορεί
να εκτιμήσει την κατάσταση με ενισχυμένες από σωστή πληροφόρηση σκέψεις.
*Το ταξίδι του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, στο
μεγαλύτερο μέρος του ΑΠΟΘΕΤΙΚΟ. Αν υπήρξε πραγματικό τέτοιο, θα το δούμε στην
πορεία.
* Οσοι περιμένουν «τα
σακιά με τις λίρες», να γνωρίζουν ότι τις λύσεις στα προβλήματα της χώρας
ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ και όχι από άλλους που έχουν μόνη υποχρέωση
ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ
ΧΩΡΑΣ!!
Αρνητικό στοιχείο: ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΔΕΝ ΠΗΓΕ Ο
κ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑς; Μέγιστο θαρρώ ΛΑΘΟΣ.
Αυτά.
Μ.Χ.Β
Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου