Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ANTΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ δήλωση μετά την συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Ο.Η.Ε. κ. Ban Ki-moon

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ  ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013
Ερωτηθείς από δημοσιογράφους μετά το πέρας της συνάντησής του με τον Γενικό Γραμματέα του Ο.Η.Ε. κ. Ban Ki-moon, ο Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς δήλωσε:
Αντώνης Σαμαράς: Στη συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ αναλύθηκαν διάφορα ζητήματα, θα έλεγα, παγκοσμίου ενδιαφέροντος και τα γνωστά θέματα που αφορούν την Ελλάδα.
Είχαμε μία πολύ γόνιμη συζήτηση και ήταν μία ευκαιρία να εξηγήσουμε στον Γενικό Γραμματέα τις ελληνικές θέσεις και τις απόψεις.
Δημοσιογράφος: Είσαστε ευχαριστημένος από τα αποτελέσματα των συναντήσεών σας εδώ;

Αντώνης Σαμαράς: Πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου