Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

"Κακοί" φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί, ή ανύπαρκτα έσοδα; Γράφει η Μαρία Χατζηδάκη Βαβουρανάκη

Δεν ξέρω πόσο αντικειμενικά είναι τα δημοσιεύματα για την ανεργία στην χώρα μας. Εγώ θεωρώ- διαψεύστε με - οτι ΈΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ.
Το βλέπω γύρω μου, μου το φωνάζουν αναγνώστες, το διαπιστώνω καθημερινά στον τόπο μου. Μήπως αυτός διαφέρει της υπόλοιπης Χώρας; Δεν νομίζω...

Επίσης, με εξαίρεση τους φοροδιαφεύγοντες που καλά κάνουν και τους κυνηγούν αλύπητα, όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.
Οποιος λέει το αντίθετο, ψεύδεται.  Οσοι Νόμοι και αν ψηφιστούν, όποιοι "ράμπο" και να ορμήσουν στις τσέπες μας... απλώς ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ.
Και έτσι, έσοδα το Κράτος ΔΕΝ θα μαζέψει.
΄Εσοδα το Κράτος θα μαζέψει ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΒΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Διαρκώς μάλιστα ακούω πως "έρχονται" φοροεισπράκτορες για είσπραξη των εσόδων που δεν μπορούν να κάνουν οι Εφοροι. Μάλιστα πολλοί "εκ του εξωτερικού". Αλήθεια πιστεύετε οτι ο "ξένος" φοροεισπράκτορας θα εισπράξει καλύτερα;
Φαντάζεστε τον δυστυχή, νηστικό και απελπισμένο Ελληνα του σήμερα να δει στο κατώφλι του "ξένο" εισπράκτορα ; Κάντε το δικό σας... δεν είναι δύσκολη η απάντηση..
Και ΚΑΘΟΛΟΥ ευοίωνη. Πιστέψτε με..
Μ.Χ.Β


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου