Σε θέση αναμονής πρέπει να βρίσκονται οι υπάρχουσες Δημοτικές παρατάξεις του Δήμου Αχαρνών, όσες από τις οποίες βεβαίως ονειρεύονται ή φιλοδοξούν να αποτολμήσουν και νέα «κάθοδο».Το παραταξιακό status αυτών είναι γνωστό, όπως γνωστές είναι και οι κομματικές καταβολές ενός εκάστου. Οι διαφορές εντοπίζονται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά τόσο των μέχρι τώρα γνωστών αρχηγών όσο και των εν δυνάμει στελεχών τους. Κοινή ομολογία η στειρότητα παραγωγής πολιτικής εξ αιτίας του ετερόφωτου των περισσοτέρων και των εξαρτήσεων από διευθυντήρια και προσωπικές επιδιώξεις.
Η στελέχωση τους με νέο αίμα το οποίο θα μπορούσε να προσδώσει κάποια ώθηση είναι δύσκολη υπόθεση έως αδύνατη. Περιορίζονται στα φθαρμένα η ανακυκλωμένα παλιά «υλικά» τα οποία πρώτον δεν πείθουν και δεύτερον μάλλον κακό προξενούν, παρά ψήφους θα φέρουν στην παράταξη (για ικανότητες και καταλληλότητα για κάποια θέση δεν γίνεται λόγος ως κριτήριο υποψηφιότητας).
Η παράταξη του Δημάρχου φαίνεται να έχει τις μεγαλύτερες «διαρροές» παρά την υπεροχή που διατηρεί έναντι των υπολοίπων του Δημοτικού Συμβουλίου. Οι πληροφορίες λένε ότι ο Σωτήρης Ντούρος, νυν Δήμαρχος, δεν εφησυχάζει και τις επαφούλες του δεν τις παραμελεί. Είναι όμως σε δύσκολη θέση καθώς υπάρχουν πολλά στελέχη τα οποία πρέπει ν’ αντικαταστήσει. Άλλα θα αποχωρήσουν άλλα έχουν «υστερήσει» σε απόδοση και άλλα απλά δεν εξυπηρετούν την φιλοσοφία του διδύμου Ντούρου- Κρημιανιώτη, το οποίο –δίδυμο- και θεωρείται δύσκολο να σπάσει.
Για νέες παρατάξεις, οι οποίες αυτή την ώρα ζυμώνονται, νεώτερα θα έχουμε από Σεπτέμβριο. Αυτό ισχύει ακόμη και για τον ΣΥΡΙΖΑ ή για την παράταξη που προσπαθούν να «στήσουν»γνωστά στελέχη του τα οποία δεν αποκλείουν την συμμετοχή προσώπων και από άλλους χώρους- κατά πρόσφατη δήλωση τους – τα οποία όμως να μην έχουν ξαναδιοικήσει τον Δήμο Αχαρνών ή να μην ευθύνονται για την κακοδιοίκηση του. Αναζητούνται δηλαδή νέα αλλά κυρίως άφθαρτα στελέχη με αξιόλογη προσωπική διαδρομή και κοινωνική καταξίωση ή τουλάχιστον αποδοχή.
Σίγουρα θα είναι μία παράταξη από τις νεοϊδρυθείσες την οποία ευνοούν οι εξελίξεις στην κεντρική πολιτική σκηνή που επηρεάζει σοβαρά και τα αυτοδιοικητικά δρώμενα ή μάλλον το γενικότερο κλίμα το οποίο και θα παίξει σημαίνοντα ρόλο. Εάν προσθέσει κανείς και την δυσαρέσκεια, όποια και αν είναι σε μέγεθος αυτή προς κάθε «παλιό», τότε απομένουν να προσεχθούν βασικές αρχές πολιτικής και η τήρηση της δεοντολογίας του αυτονόητου.
Δεν είναι βεβαίως η νέα μοναδική παράταξη η οποία θα κάνει την εμφάνιση της. Ζυμώσεις γίνονται κι άλλες. Απομένει ο μήνας Αύγουστος για αναμονή και δύο ακόμη για την οριστικοποίηση και των υπόλοιπων.
Άγνωστο παραμένει τι θα πράξει η ΠΑΚ. Την αφορμή της αμφιβολίας ενισχύει η παντελής απουσία της από τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η παράταξη με μπροστάρη τον Κασσαβό και αυτή με τον Γρηγοριάδη θα ξαναπροσπαθήσουν αλλά δεν παρατηρείται καμιά αύξηση της δυναμικής τους ικανή να τους κατατάξει από τώρα σε κάποια από τις προνομιούχες θέσεις για δεύτερη Κυριακή. Ο Στριφτός και η παράταξη του ΕΚΑ, δεν έχει εκφραστεί ανοιχτά, παρά το γεγονός ότι κάτι «μαγειρεύεται» από πλευράς της η οποία και πρόσκειται στο γαλάζιο «στρατόπεδο»
Στο κόκκινο της Λαϊκής Συσπείρωσης είναι δεδομένα και σταθερά τα πράγματα. Δύσκολα να υπάρξουν εκπλήξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου