Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Ω!! ΒΕΒΗΛΟΙ!!! Ω!! ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ!! Ω!! ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ!!!

ΤΟ ΘΩΡΗΚΤΟ «ΑΒΕΡΩΦ» ….για γλέντια γάμων!!

ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου