Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ...ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ...


Tα δυστυχήματα που έγιναν στην πόλη μας ευαισθητοποίησαν την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ που μας απαντά για να σας ενημερώσουμε. Ευχαριστούμε την ΤΡΟΧΑΙΑ, επισημαίνουμε την ευαισθησία της και τονίζουμε οτι αυτό που προκύπτει απο την έρευνά της, είναι οτι το "συν Αθηνά και χείρα κίνει" εν προκειμένω έχει πλήρη εφαρμογή: ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ..... ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΔΗΓΟΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου