Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

TΩΡΑ ΤΑ... ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ!!

Μιλάω για όλους αυτούς που σε διάφορες εφημερίδες και "εφημερίδες" της πόλης μας μιλάνε -ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ-για τα προβλήματα των γειτονιών της πόλης!! ΤΕΛΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ, όλοι οι διακαώς ενδιαφερόμενοι και συνεντευξιαζόμενοι με φωτό και βαρύγδουπες "αναλύσεις" του κώλου, είναι (ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ) ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ!!
Σαν δεν ντρεπόσαστε καραγκιόζηδες της προεκλογικής περιόδου!! Αλλά δεν φταίτε εσείς. Αυτοί που σας "προβάλλουν" φταίνε, αφού δεν τους έχει κάποιος φτύσει κατάμουτρα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου