ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΖΩΗΣ!!
Η επιτυχία του Ελληνα Πρωθυπουργού και της Κυβέρνησης του που στηρίχθηκε με αξιοπρέπεια από την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και το ΛΑ.ΟΣ (από τις σπάνιες φορές που είδα την χώρα μου και τα κόμματά της να συμπεριφέρονται ΕΘΝΙΚΑ και δηλώνω πολύ υπερήφανη γι αυτό) αποτελεί κατά την ταπεινή μου γνώμη παράταση ζωής. Είναι μια ανάσα πριν την απόλυτη καταστροφή. Και θα πείτε τώρα και εσύ διαπιστώσεις κάνεις, ΛΥΣΗ έχεις;
Βεβαίως και έχω και την παραθέτω ώδε: κατά την διάρκεια της λειτουργίας των παροχών των δανείων και των υποστηρικτικών κινήσεων της Ε.Ε.(εδώ βάλτε πολύ … ύδωρ!!) όσο δηλαδή περιμένουμε και περιμένουμε και το χρέος διογκώνεται, ας πέσουμε με τα μούτρα στην ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ! Δώστε αληθινά κίνητρα να βγει από τον τάφο του Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ και να στηριχθεί Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ. Κάντε τα μαγικά σας εκεί οι καλοί –αποδεδειγμένα πια- οικονομικοί σύμβουλοι της νυν κυβέρνησης και μετατρέψτε ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΑ τα προγράμματα της Ε.Ε. , γιατί για το 90% των Ελλήνων Παραγωγών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και μην ξεγελιέστε. Το πρόγραμμα υπάρχει, αλλά ο Ελληνας παραγωγός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ, θα έχει να βάλλει από την τσέπη του το μέρος της συμμετοχής που του αναλογεί; Κάντε κάτι πάνω σ’ αυτό, ρίχτε Εθνικά Προγράμματα στην Αγροτική Παραγωγή, πάρτε την γνώμη των καταξιωμένων του ΣΕΒ και των παροπλισμένων μεγάλων παραγωγών κλωστοϋφαντουργίας και άλλων παραγωγικών τομέων, κηρύξτε επιχειρηματική πανστρατιά η οποία διαθέτει πλούσια παρακαταθήκη γνώσεων, βρείτε τρόπους –μπορείτε- και αναστήστε τον Ελληνα Παραγωγό. Ορκίζομαι πως ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ και δεν υπάρχει άλλη. Πότε μας «βοήθησαν» αληθινά οι «εταίροι» και «φίλοι» μας; Στα 56 χρόνια που ζω δεν θυμάμαι ούτε μια φορά.
Και επιτέλους, ο Ελληνας ας μάθει να ζει ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΒΓΑΖΕΙ. Να απλώνει τα πόδια του μέχρι εκεί που φτάνει το στρώμα του και όχι με τις «τζιπούρες» και τις πισίνες και τις βιλλάρες που τις έχουν πληρώσει οι τράπεζες και μετά τις βρίζουμε γιατί ζητάνε τα λεφτά τους.
Τότε θα κερδίσουμε ξανά την εκτίμηση και τον σεβασμό της παγκόσμιας κοινότητας. Όταν εμείς οι ίδιοι σεβόμαστε την δική μας εθνική ύπαρξη και αξιοπρέπεια. Η κόλαση είναι «οι άλλοι», αλλά οι «άλλοι» εισπράττουν ό,τι εμείς τους δείχνουμε..
Δια την υπογραφήν
Με αγάπη… προς κάθε κατεύθυνση, πατριώτες!!
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου