Μ.Χ.Β
Διαβάστε ώδε δελτίο Τύπου του Δήμου Αχαρνών και αναγνώσατε ακολούθως σχόλιό μου παρακάτω:
«Προστασία σχολείων του Δήμου Αχαρνών»
Το 6ο Λύκειο, στην περιοχή του Ολυμπιακού Χωριού, αποτέλεσε, αυτή τη φορά, στόχο παραβατικών στοιχείων που δρουν, ανενόχλητα, το τελευταίο διάστημα καταστρέφοντας τα σχολεία που λειτουργούν στον Δήμο Αχαρνών. Συγκεκριμένα, τα ξημερώματα της Παρασκευής 19 Μαρτίου, άγνωστοι διέρρηξαν την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου καταστρέφοντας, στη συνέχεια, την αίθουσα των καθηγητών και το γραφείο του Λυκειάρχη. Από τη φωτιά καταστράφηκαν υπολογιστές, έγγραφα όπως και ηλεκτρολογικός εξοπλισμός του Λυκείου και του 12ου Γυμνασίου .
Σημειώνεται πως το τελευταίο διάστημα οι βανδαλισμοί σε σχολεία του Δήμου Αχαρνών είναι σύνηθες φαινόμενο, με αποτέλεσμα να έχουν υποβληθεί κατ’ επανάληψη μηνύσεις στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής, ενώ το θέμα έχει τεθεί και συζητηθεί και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Με σχετικό έγγραφο, στις 10 Μαρτίου το Γραφείο της Επιτροπής Παιδείας ενημέρωσε τους Υπουργούς Προστασίας του Πολίτη και Παιδείας, την Υφυπουργό Παιδείας καθώς και τους Βουλευτές της Περιφέρειας Αττικής για το συγκεκριμένο θέμα.
Όπως αναφέρεται, στον Δήμο λειτουργούν 95 σχολεία εκ των οποίων 32 Δημοτικά, 33 Νηπιαγωγεία και 30 Λύκεια-Γυμνάσια-ΕΠΑΛ με 16 χιλιάδες παιδιά. Η φύλαξή τους είναι ελλιπής και αδύνατη και όπου υπάρχει περιορίζεται στις απογευματινές ώρες (14:00-22:00), πλην των αργιών, λόγω έλλειψης φυλάκων. Αυτά τα σχολεία αποτελούν στόχο βανδάλων, κλεπτών, εμπρηστών και άλλων παραβατικών στοιχείων ή ναρκομανών που βρίσκουν καταφύγιο σε αυτά κατά τις νυχτερινές ώρες. Παραβατικές συμπεριφορές σημειώνονται και κατά τις μεσημεριανές ώρες από ομάδες εξωσχολικών.
Στα Αστυνομικά τμήματα της περιοχής έχουν υποβληθεί μηνύσεις, τόσο από τους Διευθυντές των Σχολείων, όσο και από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Παιδείας. Η δε Πυροσβεστική έχει επιληφθεί πολλών περιστατικών εμπρησμού και υποτίθεται ότι έχει ασκηθεί αυτεπάγγελτη δίωξη με άγνωστο αποτέλεσμα.
ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ παρατηρήσεις επι του ως άνω:
Δεδομένα:
1)οι βανδαλισμοί γίνονται στα Γυμνάσια ή Λύκεια, τον αριθμό τους δε αναφέρετε ως τριάντα ( 30 )
2)οι μηνύσεις κατ’ αγνώστων έχουν φέρει ποτέ σε κανέναν αποτέλεσμα;
3)το 24ωρο έχει τρία οκτάωρα από τα οποία το ένα καλύπτεται από την λειτουργία του σχολείου
μας μένουν δύο οκτάωρα Χ 30 σχολεία = 60 φύλακες
4)εχετε στα χέρια σας το μεγαλύτερο στα βαλκάνια δημοτικό μέγαρο και νοικιάζετε –πολλές φορές σκανδαλωδώς και ξέρετε τι εννοώ -και…. Εξωτερικούς χώρους για να χωρέσετε τους 1400 (κατά δήλωσή σας) εργαζόμενους (μιλάμε για ολόκληρο «στρατό»!!)
5)από τους 1400 (κατά δήλωσή σας) ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ 60 άτομα να τα χρησιμοποιήσετε ως φύλακες;
Στην πόλη που βοά από ωδές στην βλακεία, στην αγραμματοσύνη και την ανικανότητα ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου