Με αφορμή μια πράξη -που για όσουν Πιστεύουν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση- του Μητροπολίτη Νικολάου Μεσογαίας ο οποίος έδωσε τον μισθό του στο κράτος μας, όχι βέβαια για να λύσει το οικονομικό πρόβλημα της χώρας, αλλά για να δείξει τον δρόμο της θυσίας στο ποίμνιό του, διάβασα στο διαδίκτυο ΔΥΟ επιστολές: ενός Λύτρα και ενός Φραγκόπουλου που κυριολεκτικά «κάνουν εμετό» δια της πένας τους πάνω στην πράξη-παράδειγμα του Μητροπολίτη Μεσογαίας!
Θα γράψω τούτο:
1)στόχος των αλαζόνων, ή άλλων με παρεμφερείς «τάσεις» είναι σαφώς και αδιαπραγμάτευτα «τα κεφάλια που φαίνονται από το πλήθος».
2)Ουδείς πανηλιθιότερος των βλακών «μορφωμένων».
3)Το να είσαι πτυχιούχος και να προσθέτεις το «Δρ.» πριν το όνομά σου, δεν σημαίνει και ότι έχεις Παιδεία. Άλλο τα χαρτιά, άλλο η ουσία. Και ΠΑΙΔΕΙΑ σημαίνει μεταξύ άλλων ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ τους άλλους. Για να μην πω ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ να σέβεσαι τους άλλους!
4)Οι ως άνω δύο γράφοντες σχόλια περί του Μητροπολίτου Νικολάου Μεσογαίας ας μας πληροφορήσουν ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ιερείς έχουν γράψει «άρθρα». Διότι δυστυχώς έχουμε αρκετούς για τους οποίους η πένα τους δεν θα εκινείτο στο χαρτί ασκόπως αλλά θα στηλίτευε φαύλους και άχρηστους εκπροσώπους της εκκλησίας, που και από αυτούς έχουμε καμπόσους. Μήπως όμως ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΩΣ αλλά γράφουν για τον Μεσογαίας; Αναρωτιέμαι απλώς…
Θα σταματήσω εδώ , γιατί δεν είμαι δικηγόρος του σεβαστού –για την προσωπικότητα και τα έργα του Μητροπολίτη- ούτε καν τον έχω συναντήσει ποτέ, ούτε ο ίδιος μου εζήτησε να τον «υπερασπιστώ». Υπερασπίζομαι όμως την πίστη μου σ’ Εκείνον του οποίου εκπρόσωποι επί γης με έχουν απομακρύνει από την Εκκλησία τα Σαββατοκύριακα, αλλά κάποια πρόσωπα που μας δικαιώνουν με την στάση και την συμπεριφορά τους αξίζει να τα σεβόμαστε και να τα στηρίζουμε τουλάχιστον με την συμπεριφορά μας απέναντί τους.
Αντίθετα κάποιοι δόκτορες (η λέξη σηκώνει πολύ «νερό») μου προκαλούν θυμό και πλειστάκις αηδία με την έπαρση, την απαίσια γραφή τους και το μέγεθος της καλάμου που έχουν .. ιππεύσει, την οποίαν ενίοτε χρησιμοποιούν και ως … γραφίδαν!!
Θα κλείσω το άρθρο μου με μία παρατήρηση: ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ «αρθρογράφοι» χρησιμοποιούν ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΞΕΙΣ!! Απλά το σημειώνω..
δια την υπογραφήν
Μ.Χ.Β
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου