Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ …..ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!

Και μιλάω για την τηλεόραση…

Πρωϊνάδικα-μεσημερινακάδικα: όμορφες φάτσες. Γλυκούτσικες και μια χαρά. Να τις βλέπεις να θυμάσαι και την άνοιξη. Ως εκεί. Το τι χλαπάτσα έχω φάει στη μάπα ούτε λέγεται. Η χαρά του copy-paste από το internet και το ξέσκισμα της μαγειρικής! Ολόκληρες εκπομπές κατεβασμένες από το internet το πρωϊ και το μεσημέρι!! Ανακαλύψανε την Αμερική σου λέει!! Ό,τι υπάρχει, φυτρώνει, αναπτύσσεται, βρωμάει ή διαδίδεται στο internet το κάνουνε «εκπομπή»!! Και το πρωϊ και το μεσημέρι και το… βράδυ!! Σιγά που θα κυνηγήσουνε την είδηση. Αυτό το κάνανε παλιά κάτι παροπλισμένοι τώρα «ηλίθιοι»!! Ανοίγεις το πισί και σου καταβάζει ό,τι γουστάρεις σε δευτερόλεπτα. Τα αντιγράφεις, τα κάνεις εκπομπή και τα συνοδεύεις και με ένα ξεκαρδιστικό γέλιο που απορώ από πού τους βγαίνει!! Γελάνε με ο,τιδήποτε, δυνατά, ξεκαρδιστικά λες και προβάλλουν κωμωδίες του παλιού καλού κινηματογράφου με τα βιντεάκια του you-tube και το «κονσέρβα» υλικό του διαδικτύου!! Και πληρώνονται κιόλας γι αυτό!! Εδώ σε θέλω!!

Η χαρά του κυβερνοχώρου!! Εδώ θα μου πεις κυκλοφόρησε ολόκληρο .. βιβλίο (!!)με συμβουλές «πως θα γίνετε δήμαρχος» από επικοινωνιολόγο της πλάκας που το πούλαγε ο αθεόφοβος και 70€ έκαστο παρακαλώ!! Ολο το αμερικάνικο επικοινωνιακό σύστημα το είχε παραθέσει και αυτούσιο ο κερατάς και το έκανε «συγγραφικό του πόνημα». Ούτε τα κείμενα δεν είχε αλλάξει . Να τρελαθείς τελείως δηλαδή!! Ολόκληρες εκπομπές συνοδεύονται από «συνεργάτες-δημοσιογράφους» που γεμίζουν ολόκληρες ώρες με «ρεπορτάζ» από το διαδίκτυο. Ακούω σε εκπομπές να λένε οι υπεύθυνες πριν προβληθεί η…. «εργασία του copy paste» ότι ο συγκεκριμένος ή η συγκεκριμένη συνεργάτα «το… ετοίμαζε μέρες» και εκεί γελάω, δεν μπορώ. Το λένε όμως και το… πληρώνονται!!

Αμ! η μαγειρική; Γυναίκες άνδρες πάνω από μια κατσαρόλα!! Επί ώρες!! Μόνο τις τρίχες του KING KONG δεν έχουμε μαγειρέψει ακόμα. Όπου γυρίσεις κανάλι πάντα θα βρεις μία ή έναν με ποδίτσα να κόβει, να αναμιγνύει, να τσιγαρίζει, να ροδοκοκκινίζει και να «δημιουργεί». Κάθε τρύπα που δεν γεμίζει με άλλο υλικό, καργάρει με … σάλτσα τομάτα ή ψητό αρνάκι. Φτάνει!!! Ε-ΛΕ-ΟΣ!! (το ότι ο μισός πληθυσμός αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ στην κατσαρόλα, το αντιπαρέρχομαι πλήρως!)

Αμ! το άλλο; Η «επανάληψη»!! Στόκος για να βουλώνει κάθε τρύπα στο πρόγραμμα που δεν έχει με τι να γεμίσει!! Είδα ηθοποιούς που τώρα έχουν πιάσει φιλίες με τον Αγιο Πέτρο (συγγνώμη άγιε μου.. δεν είναι κακό) να παίζουν έμπροσθέν μου στα είκοσί τους χρόνια σε σήριαλ που θα έπρεπε να είχαν πεταχτεί ή να έχουν .. σαπίσει από την πολυκαιρία! Κυρίες με κορμιά σήμερα φρεγάτας να φοράνε μίνι φούστα και να λες «ρε τι κάνει ο άτιμος ο χρόνος»! Ο,τι είχανε στο αρχείο το ξεμπουκάρανε. Θλίψη σκέτη…

Τώρα έχουμε και το.. εθνικό μας αιδείο!! Και αφού ανακαλύψαμε ότι ΕΧΟΥΜΕ εθνικό … αιδείο ασσορτί με την ανάλογη γαρνιτούρα από θηλυκωτά-νταβατζήδες το κάναμε τσίχλα για όλους! Το προβάλλουμε το εθνικό μας αιδείο με κάθε τρόπο, με κάθε μέσο, σε κάθε στιγμή, με κάθε κοινό, σε κάθε ώρα. Αυτό το …ώρ ντέβρ σερβίρεται με όλα και με όλους. Όπως πριν λίγο καιρό το… εθνικό μας διαζύγιο!! Με την ίδια ακριβώς «συνταγή» προβολής. Και δεν ντρεπόμαστε λίγο ρε σεις. Την χάσαμε την τσίπα μας τελείως.

Δεν υπάρχει αξιοπρεπής «επι χρήμασι εκδιδόμενη θηλυκιά» (μη σας πω και αρσενική» να μην έχει το διαφημιστικό της πεντάλεπτο στα κανάλια. Όλη νύχτα, ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ έχουμε την «χαρά του μπουρδέλου». Οι διαφημίσεις κρατάνε και δέκα λεπτά και καλούνε κάθε αρσενικό-ή μη- να προσέλθει. Και τραβάς τα μαλλιά σου: ΚΑΝΕΙΣ δεν βλέπει τίποτα; Πρόστιμα μόνο στον Λαζόπουλο δίνουνε;

Ο Λάκης!! Η χαρά μου… Αστράφτει το μάτι του, είναι σπιρτόζος, πανέξυπνος, δημιουργικός, έχει την αύρα του χαρισματικού. Μετά το δίδυμο ΓΟΥΩΛΤΕΡ ΜΑΤΑΟΥ-ΤΖΑΚ ΛΕΜΟΝ είναι ο μόνος άνθρωπος που με κάνει να γελάω από την καρδιά μου διαρκώς και συνέχεια, μέχρι να με πονέσει το στομάχι μου. Είναι η φωνή του πολίτη στο γυαλί , δεν το συζητώ. Και ιδρώνει. Προσπαθεί. Δεν επαφίεται στην λαμπερή του παρουσία. Μέχρι χάπια παίρνει για να τα καταφέρει, έλεγε ο ίδιος προχθές. Αλλά ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ.
Έ!! ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΗΝΥΕΤΑΙ!!
Τι άλλο να προσθέσω ώδε δηλαδή; Δεν ξέρω… εσείς;;;;

M.X.B

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου