Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ .. ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΗΣ!!

Αυτή και μόνον η φράση απο την εφημερίδα, σε μηνύματα που παίρνω για το θέμα της Τζούλιας Αλεξανδράτου και του "κυρίου" που την συνοδεύει δημοσίως. Αλλωστε ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΟΙ... είναι ανάγκη να "σχολιάσουμε" και εμείς; ΤΙ ακριβώς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου