Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ γράφει: ΕΝΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ..

Εννέα χρόνια αγώνας για τα κοινά, εννέα χρόνια "πόλεμος" με το σάπιο και δύσοσμο ντόπιο σύστημα, εννέα χρόνια στρατιώτες στον αγώνα τον καλό, εννέα χρόνια στην ενημέρωση του ΔΗΜΟΤΗ, εννέα χρόνια χωρίς ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΨΕΜΜΑ, εννέα χρόνια μακριά απο κάθε προκατάληψη, εννέα χρόνια αγάπης για την πόλη, εννέα χρόνια σκληρής δουλειάς,εννέα χρόνια δυσκολίες,εμπόδια,ντόπιες προκαταλήψεις απο αυλές και δουλικά,εννέα χρόνια τιμημένου Αγώνα έξω απο το ντόπιο σύστημα,μια πραγματική φούσκα με πύον.
Εννέα χρόνια είσπραξης αληθινής αγάπης απο τους δημότες, εννέα χρόνια εκτίμησης στην εφημερίδα, εννέα χρόνια που μετράνε κάποιους συγκεκριμένους "εχθρούς" και χιλιάδες φανατικούς ΦΙΛΟΥΣ...
Αναγνώστες απο 100 χώρες μας διαβάζουν. Η ανταμοιβή είναι μεγάλη. Οσο και ο αγώνας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου