Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

ΤΙ ΘΩΡΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ;;; ΤΕΡΜΑ Η ΚΕΔΑ;;;

Ωϊμε! Της άμοιρης Αχαρνίδας!!
Βλέπετε ό,τι βλέπω;
Θέμα στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο:
Μην είναι η δημιουργία χώρου για τους Νέους μας;
Μην είναι η τακτοποίησις(!!) των ομβρίων;
Μην είναι ο προαστιακός;
Μην είναι η παντελή έλλειψις αθλητικών χώρων;
Μην είναι η δημιουργία -επιτέλους- βιβλιοθήκης;
Μην είναι η ένταξη των ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΩΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΣ στο σχέδιο πόλης;
Μην είναι η αναγγελία μέτρων για την ανάσταση της εκλιπούσης ντόπιας αγοράς;
Μην είναι η ανάδειξη του ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ;

...ΔΕΝ;;;

Τι είναι τέλος πάντων;;;;;
Αναγνώσατε:
1. «Λήψη απόφασης για α)Έγκριση Μελέτης για τη σύσταση μονομετοχικής Ανωνύμου Εταιρείας με την επωνυμία “ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΑΧΑΡΝΩΝ ΜΟΝΟΜΕΤΟΧΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ”.
β)Σύσταση μονομετοχικής Ανωνύμου Εταιρείας με το διακριτικό τίτλο “ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΑΧΑΡΝΩΝ”».

Βρε τι πάθαμε οι Αχαρνείς!! αφού ΚΛΕΙΣΑΜΕ την ΔΕΑΔΑ, ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ την KEΔΑ, ΦΤΙΑΞΑΜΕ καινούρια την ΚΕΠΕΔΑ, την ΒΟΥΛΙΑΞΑΜΕ και αυτήν..
..ΤΩΡΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!
Ποιός θα είναι... πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος κ.λ.π. ; Δε πιστεύω να απορείτε!! Ο "επιτυχημένος", πτωχευμένος πρώην Πρόεδρος όλων των ... αποτυχημένων δημοτικών επιχειρήσεων!!
Ή όχι; θα επανέλθω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου