...ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΗΠΩΣ;;; Αντιπολίτευση των Αχαρνών ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ; Υποψήφιοι δημαρχαίοι, ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;
Μ.Χ.Β
"ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ" παρατίθεται η κατωτέρω:
"
Η Μ.Κ.Ο. για τη συλλογή υπογραφών και τον «Καλλικράτη»
Μ.Κ.Ο., Ανακοινώσεις Σχολιάστε το Ανακοίνωση 10 Φεβρουαρίου 2010
Ενημερώνουμε τα μέλη μας και τους κατοίκους του Ολυμπιακού Χωριού για τις ενέργειες της Οργάνωσης σχετικά με την διοικητική εκκρεμότητα του Ολυμπιακού Χωριού και την σχεδιαζόμενη διοικητική μεταρρύθμιση (σχέδιο «Καλλικράτης»).
1) Στον Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου καταθέσαμε πολυσέλιδο υπόμνημα όπου τεκμηριώνουμε την θέση μας για ίδρυση δήμου ή τουλάχιστον τη συνένωση με γειτονικούς δήμους και περιοχές που δεν αντιμετωπίζουν οικονομικά κ.ά. προβλήματα.
2) Στον Υπουργό Εσωτερικών κ. Ι. Ραγκούση καταθέσαμε επιστολή με περιγραφή των προβλημάτων που απορρέουν από τη διοικητική εκκρεμότητα, και κοινοποιήσαμε την επιστολή μας προς τον Πρωθυπουργό. Εκκρεμεί ο προσδιορισμός, εντός των ημερών, επίσκεψης στο Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να αναπτύξουμε προφορικά και να στηρίξουμε τα αιτήματά μας.
3) Η Επιτροπή Συλλογής Υπογραφών κατέθεσε στο Υπουργείο Εσωτερικών δύο χιλιάδες (2.000) υπογραφές, τις οποίες συγκέντρωσαν με υπερπροσπάθεια ελάχιστοι εθελοντές αντιμετωπίζοντας μεγάλα και σοβαρά εμπόδια. Υπολογίζαμε σχεδόν τον διπλάσιο αριθμό, αλλά η απροθυμία του Συλλόγου Κατοίκων να συνεργασθεί (μόλις δύο μέλη του Δ.Σ. υπέγραψαν), η απόπειρα καπηλείας και τέλος η κατασυκοφάντηση της προσπάθειας (βλ. σχετ. Ανακοίνωση Νοεμβρίου 2009, του Συλ. Κατοίκων), δίχασαν και αποθάρρυναν πολλούς συμπολίτες μας. Επί τη ευκαιρία ευχαριστούμε θερμά τόσο τους εθελοντές όσο και τους χιλιάδες κατοίκους που εμπιστεύθηκαν την προσπάθεια αυτή.
4) Σε συναντήσεις τόσο με τον δήμαρχο Θρακομακεδόνων κ. Θ. Οικονόμου όσο και με τον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Β. Πήττα, διαπιστώσαμε ότι εν πολλοίς και οι δικές τους επιδιώξεις συμβαδίζουν με τις δικές μας. Δηλαδή, επιδίωξη της διατήρησης της ανεξαρτησίας του δήμου ή και την συνένωση με το Ολυμπιακό Χωριό, την Βαρυμπόπη και ίσως κάποιες ακόμη γειτονικές περιοχές, αποφεύγοντας την απορρόφηση από το δήμο Αχαρνών.
Οι ενέργειές μας, εκτός του διοικητικού που λόγω κρισιμότητας και επικαιρότητας έχει ασφαλώς προτεραιότητα, παράλληλα επεκτείνονται και στα υπόλοιπα σοβαρά προβλήματα που ταλαιπωρούν τους κατοίκους της πόλης μας. Σύντομα θα υπάρξει εκ μέρους μας ενημέρωση για τα κυριότερα απ΄ αυτά.
Θυμίζουμε στους συμπολίτες μας πως η συμμετοχή στην Οργάνωση «Ολυμπιακό Χωριό - Σύγχρονη Πρότυπη Πόλη» προϋποθέτει εθελοντική αλλά και ουσιαστική προσφορά και δεν είναι υποχρεωτική ή αυτοδίκαιη, όπως σε ορισμένους άλλους συλλόγους. Η πρόσκλησή μας θα είναι πάντα ανοιχτή για όλους όσους συμφωνούν με την ιδρυτική διακήρυξη και το καταστατικό της Οργάνωσης και έχουν διάθεση να συμπαρασταθούν και να δουλέψουν.
ti na pi ???? ton rotate an to xeri? kai an to xeri me afta tha asxolithi? exei alla
ΑπάντησηΔιαγραφή