KYKΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ:
"Aναzήιπσn _9 __ -_-_
Αλλάζουν τα όρια μπροστά από το χώρο του Δημοτικού Νεκροταφείου
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ
ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΟΤΑΝ τον Ιούνιο του 2007 η ''Α'' έφερε το πρόβλημα του επανακαθορισμού των ορίων μεταξύ Ν. Φιλαδέλφειας και Αχαρνών δεν περιμένουμε να υπάρξει ταχύτατη ανάδειξη του θέματος από το Δήμο μας και προσωπικά από τον Δήμαρχο Σ. Κόντο.
Πράγματι το αίσιο τέλος -και μετά από προσπάθειες 2 και πλέον χρόνων- επιτροπή που συνεδρίασε μόλις στις 9 Δεκεμβρίου ομόφωνα αποφάσισε να κάνει δεκτό το αίτημα της αλλαγής των ορίων μπροστά από το Δημοτικό Νεκροταφείο και τον Κηφισό, που ανήκε στα όρια του Δήμου Αχαρνών!
Η επιτροπή που συνεδρίασε με Πρόεδρο την Ειρηνοδίκη Αχαρνών είχε σαν μέλη τους Δημάρχους Ν. Φιλαδέλφειας και Αχαρνών, καθώς και τον Δ. Τζίτζιφα Δήμαρχο Μεταμόρφωσης εκπρόσωπο της Τοπικής Ένωσης.
Η ομόφωνη αυτή απόφαση της Επιτροπής θα διαβιβαστεί στην Περιφέρεια, η οποία αμέσως θα την αποστείλει προς δημοσίευση στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μετά δε ο χώρος αυτός θα ανήκει στα όρια του Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας, ο οποίος θα είναι και αρμόδιος για την απευθείας αγορά του χώρου ή την αναγκαστική του απαλλοτρίωση.
Πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι η αλλαγή αυτών των ορίων πιστώνεται αποκλειστικά στον αγώνα και την εμμονή του Δημάρχου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή διείδε τα μεγάλη οφέλη -οικονομικά και εικόνας- του Δήμου μας. Και εν τούτοις αυτό το τόσο σοβαρό πρόβλημα παρέμενε για 10ετίες στην αδιαφορία των εκάστοτε διοικούντων, ενώ μία και μοναδική κίνηση που έγινε το 1997 επί Π. Γρετζελιά, εγκαταλείφθηκε!
Όλοι γνωρίζουμε το χώρο στην είσοδο του Δημοτικού Νεκροταφείου. Χωροταξικά ανήκε στο Δήμο Αχαρνών και ιδιοκτησιακά αυτό το εκτός σχεδίου τμήμα των 1.700 περίπου Τ.μ. σε ιδιώτη. Ενώ πολύ κοντά-πλησίον βρίσκεται και η προστατευόμενη κοίτη του Κηφισού.
Αυτό το χώρο είχαν νοικιάσει σε ανθοπωλεία κλπ. με υψηλά ενοίκια, χωρίς ο Δήμος μας να εισπράττει ακόμη και τέλη καθαριότητας, αφού αυτές οι μικροεπιχειρήσεις ανήκαν στο Δήμο Αχαρνών!
Επιπλέον δεν μπορούσε ο Δήμος μας να παρέμβει και να διαμορφώσει το χώρο με αποτέλεσμα να υπάρχει η σημερινή "τριτοκοσμική" εικόνα που προσβάλλει πάνω απ' όλα το Δήμο μας στα μάτια των χιλιάδων επισκεπτών, οι οποίοι βεβαίως δεν γνώριζαν ότι το τμήμα αυτό ήταν Δήμος Αχαρνών!
Τώρα πλέον -και μετά τη δημοσίευση της ομόφωνης απόφασης στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως- ο Δήμος μας είναι βέβαιο ότι θα αποκτήσει αυτό το χώρο και ιδιοκτησιακά, είτε με απευθείας αγορά, είτε με αναγκαστική απαλλοτρίωση. Και είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει καλαίσθητους χώρους ανθοπωλείων κλπ. που μετά από δημοπρασία θα νοικιαστούν αποδίδοντας έσοδο στο δημοτικό ταμείο, ενώ ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν θέσεις παρκινγκ για εξυπηρέτηση των επισκεπτών του Δημοτικού Νεκροταφείου.
Εμείς -από την πλευρά μας- αισθανόμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την ευτυχή κατάληξη των δημοτικών αγώνων, που σχετικά σύντομα έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Και η ικανοποίησή μας αυτή αντανακλά και στους δημοσιογραφικούς μας αγώνες που έγιναν όλο αυτό το διάστημα στηρίζοντας της προσπάθειες του Δημάρχου και αγνοώντας ακόμα και τις απειλές συγκεκριμένων προσώπων που δεν επιθυμούσαν -για άλλους λόγους- να "πατήσει πόδι" ο Δήμος Ν. Φιλαδέλφειας με τον επανακαθορισμό των ορίων σ' αυτό το τμήμα μεταξύ Ν. Φιλαδέλφειας και Αχαρνών.
Σε δικο σας δημοσιευμα διάβασα οτι ο κ. Φωτιάδης καταπάτησε το οικόπεδο πισω απο τη βιλα του στους Θρακομακεδονες και μεγάλωσε το οικοπεδο του.το δασαρχειο του έκανε μυνηση και η δικη κανεις δε ξερει αν εγινε η οχι.προβλεπω το {νομικο τμημα του δημου}του να μεταθεσει τη δικη του επιορκου δημαρχου γαι το ετος 2045.Μετα απο αυτο αληθεια ψαχνοσαστε για το αν θα παραχωρησει κοματια σε αλλους? ακομα και τη κεντρικη πλατεια θα δωσει αν χρειαστει. ελεος πια
ΑπάντησηΔιαγραφήme koyfanes. alithia eine;
ΑπάντησηΔιαγραφή