Αναγνώσατε πρώτα το δελτίο τύπου που ακολουθεί, και το άρθρο μου έπεται:
«Ψηφίστηκε από τη Βουλή, την Τρίτη, το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας με το οποίο κατατέμνεται η Μητρόπολη Αττικής σε δύο νέες Μητροπόλεις, η μία με έδρα την Κηφισιά και η άλλη το Ίλιον. Η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου ως προς το πρώτο σκέλος του νομοσχεδίου διευκρίνισε πως η πρόταση έγινε από την Ιερά Σύνοδο, για την καλύτερη τέλεση του ποιμαντικού της έργου, κατέστησε σαφές ότι η επιβάρυνση για τον προϋπολογισμό είναι μόνον ο μισθός του ενός μητροπολίτη (36.000 ευρώ το χρόνο) και επανέλαβε ότι δεν είναι δυνατή παρέμβαση στα εσωτερικά της Εκκλησίας.
Υπέρ και των δύο ρυθμίσεων ψήφισαν το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και ο ΛΑΟΣ, το ΚΚΕ ψήφισε παρών και ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε παρών στο πρώτο σκέλος και θετικά στην δεύτερη ρύθμιση, αν και εκ μέρους του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ εκφράσθηκε ενόχληση για το ότι δεν προχωρεί ο διαχωρισμός Εκκλησίας - Κράτους ώστε να απεμπλακεί η Βουλή από το να νομοθετεί για θέματα που δεν την αφορούν.
Εκ μέρους του ΚΚΕ, ο Αντώνης Σκυλλάκος επισήμανε ότι δεν θα υπήρχε λόγος ενασχόλησης της Βουλής με αυτά τα θέματα αν είχε προχωρήσει ο διαχωρισμός κράτους - εκκλησίας, τον οποίο «και τα δύο μεγάλα κόμματα εμποδίζουν».
Ο Βαϊτσης Αποστολάτος, ειδικός αγορητής του ΛΑΟΣ, δήλωσε την συμφωνία του κόμματός του με τις ρυθμίσεις στο πρώτο σκέλος του νομοσχεδίου.
Ο Τάσος Κουράκης από τον ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι αν είχε προχωρήσει ο διαχωρισμός κράτους - εκκλησίας η Βουλή δεν θα συζητούσε τέτοια θέματα. Και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος, Γρ. Ψαριανός διερωτήθηκε τι δουλειά έχει η Βουλή να ασχολείται με τα της Εκκλησίας και το κράτος με τις μητροπόλεις. «Ακόμη και το ιδιοκτησιακό καθεστώς καθορίζεται από χρυσόβουλα. Είναι τραγικά αυτά και πρέπει να τελειώνουμε και με τις καταπατήσεις και με τα άλλα. Είμαστε το τελευταίο θεοκρατικό κράτος στην Ευρώπη» είπε.
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Ντ. Βρεττός εξέφρασε την διαφωνία του με το εσπευσμένο της ρύθμισης για τις Μητροπόλεις, συνδέοντάς τη με τον Καλλικράτη και πρόσθεσε πως η Μητρόπολη έπρεπε να γίνει στον αρχαιότερο δήμο των Αχαρνών ή τουλάχιστον να μετονομαστεί σε Αχαρνών - Ιλίου και Πετρουπόλεως. Την διαφωνία του εξέφρασε και Αθ. Μπούρας. «Δεν θέλω και δεν μπορώ να παρέμβω πολιτικά» απάντησε η κυρία Διαμαντοπούλου, επαναλαμβάνοντας πως οι αποφάσεις ανήκουν στην Ιερά Σύνοδο.
Παρεμβαίνοντας ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Π. Ευθυμίου, είπε πως το Σύνταγμα είναι δεσμευτικό ως προς το θέμα των σχέσεων εκκλησίας και κράτους και τόνισε πως θα ήταν λάθος να παρέμβουμε και ως εκ τούτου να δημιουργήσουμε δεδικασμένο. (ΠΗΓΗ ΑΠΕ)»
Και εδώ θα προσθέσω εγώ τις δικές μου απόψεις μιας και η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ και η Γενική Γραμματέας μας κ. ΜΑΡΙΑ ΝΤΟΥΡΟΥ ΛΙΟΣΗ, δουλέψαμε σκληρά για την διεκδίκηση της έδρας :
Ως πόλη, ως διοίκηση δηλαδή, ως δημαρχιακή παρουσία τέλος πάντων δεν είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε τίποτα. Απολύτως ΤΙΠΟΤΑ. Και οι λόγοι είναι δύο:
Ο πρώτος είναι ότι ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ αφού δεν κάνουμε παρεμβάσεις, αφήνουμε τα πράγματα να κυλάνε μόνα τους, δεν ελέγχουμε ΚΑΝΕΝΑΝ και δεν παρακολουθούμε όσα μας αφορούν, όσα δημοσιεύονται, όσα τέλος πάντων «τρέχουν» και μας επηρεάζουν άμεσα.
Ο δεύτερος είναι ότι δεν έχουμε καμία απολύτως σοβαρότητα. Ούτε καν όταν αποφασίζουμε-πιεζόμενοι από τις συνθήκες- να διεκδικήσουμε κάτι. Δεν ξέρουμε ΠΩΣ να ζητάμε, ΠΟΤΕ να το κάνουμε, και με ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ να ενεργούμε.
Δεν έχουμε βλέπετε στους 1400 εργαζόμενους στον δήμο στελέχη που να έχουν αυτήν την τεχνογνωσία, όμως αυτό «φτιάχνεται». Αυτό που ΔΕΝ φτιάχνεται, είναι η αδιαφορία όχι μόνο της νυν δημαρχιακής αρχής που ξεπέρασε σε παγερότητα και «ωχ!αδερφισμό» κάθε προηγούμενη, αλλά και οι πρώην δημαρχίες.
Ετσι, όλοι έμαθαν πως «ξέφραγο αμπέλι είμαστε, ό,τι θέλουμε κάνουμε».
Όποιος θέλει, νομίζει ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει χωρίς να βρεί σθεναρή αντίσταση!
Ο ένας παίρνει ένα κομμάτι στη Νέα Φιλαδέλφεια, άλλοι ονειρεύονται να πάρουνε και … την Βαρυμπόμπη, οι μισθοφόροι κάποιων βουλευτών της Β’ Αθήνας γουστάρουν δικό τους δήμο εν δήμω (!!!), το ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (οι Θρακομακεδόνες δηλαδή Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ 4000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ 170000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ!!!) ζητάει να .. αλλάξει ο Καλλικράτης και να τους αφήσει ήσυχους, ο δήμαρχος ο ίδιος καταπατά το διπλανό του οικόπεδο που ανήκει στο δήμο ΤΟΥ, και επεκτείνει το οικόπεδό του και πάει λέγοντας….
«Ξέφραγο» στην κυριολεξία! Δεν προλαμβάνουμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, όλα τα κυνηγάμε με την γλώσσα όξω ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ και άναρχα, ασυντόνιστα, ανεύθυνα έτσι όπως είμαστε και οι ίδιοι. Και τα κυνηγάμε μόνο όταν κάποιος «γραφικός» τα επισημαίνει και «τρέχει» εγκαίρως, όπως η ΦΙΛΙΚΗ (που ακριβώς για τον λόγο αυτό, ενοχλεί σφόδρα όχι μόνον το δήμαρχο, αλλά και την ΑΥΛΗ του δήμου Αχαρνών που επι δεκαετίες δρούσε στα «σιγανά» και τα μουλωχτά. Και έκανε πάντα ό,τι γούσταρε. Σε ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. Και το αποτέλεσμα, ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ)
Εν προκειμένω όμως, για να σας αποδείξω του λόγου μου το αληθές, δεν έχετε παρά να διαβάσετε σε παρακάτω άρθρο, πλήρη αναφορά για τις διετείς προσπάθειες που έκανε η Αδελφότητα για το θέμα της Μητρόπολης. Και ενώ το πράγμα άφηνε κάποιες αμυδρές- έστω – ελπίδες για μια αμυδρή –έστω- ευτυχή έκβαση….. ήρθαν κάποιοι ακατοίκητοι εγκέφαλοι των Αχαρνών, παρενέβησαν (!!!) συνυπογράφοντας «υπόμνημα του δημάρχου» ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ για να παρουσιαστεί ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ το θέμα… ως τι;;;; Οι αρμόδιοι που μέχρι τότε διάβαζαν τις προτάσεις και το υπόμνημα της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ, ξαφνικά διάβαζαν προτάσεις «άλλων … Αχαρνέων!!!!!!!» για να επιτευχθεί Χριστέ μου τι;;;;; Δεν γνωρίζω, ειλικρινά, τα έχω τελείως χαμένα. Φανταστείτε την γελοία εικόνα μας στα μάτια πολιτικών, ηγετών της Εκκλησίας, συμβούλων που είχαν ασχοληθεί με την πρόταση της ΦΙΛΙΚΗΣ. Και έτσι...ποιός έχασε ΠΑΛΙ; Ποιός άλλος; η πόλη μας...
Το πράγμα αυτή την φορά δεν πρέπει να σταματήσει εδώ. Τα πράγματα στο δημοτικό μας γίγνεσθαι πρέπει να αλλάξουν ξεπερνώντας τους ξεπερασμένους της τοπικής μας εικόνας που νομίζουν πως μπορούν για μια ακόμα φορά να συνεχίσουν και να αποτελειώσουν το φρικτό τους έργο: την πλήρη διαμέλιση και διανομή των ιματίων της. Θα βρουν ΣΟΒΑΡΑ εμπόδια. Να είναι βέβαιοι. Εμείς ΟΙ ΑΧΑΡΝΕΙΣ θέλουμε πίσω την ταυτότητά μας. Και την διαχείριση της ζωής μας επίσης.
Σας χαίρομαι για το κουράγιο και την αντοχή σας. Είναι γνωστός σε όλους μας ο αγώνας σας και ο πόλεμος που έχετε υποστεί. Μέσα απο αυτόν όμως καθιερωθήκατε στην συνείδηση των δημοτών και όχι απαραίτητα των δικών σας που μάλλον θα ήθελαν να εξαυλωθείτε.Για μας τους υπόλοιπους είναι ορατός ο αξιοπρεπής σας αγώνας. Σε όλα τα παραπάνω έχετε μαύρο δίκιο. Όμως είναι επίσης ορατό οτι χαλάτε σούπες και ο πόλεμος εναντίον σας έχει τουλάχιστον αιτία. Είσαστε ο πιο συμπαθής επαναστάτης με αιτία.με την ευκαιρία να πω και κάποιο παραπονο. μου κόψατε τοσχόλιο για τον λεχρίτη που γυρνάει στις λαικές με τα φουσκωτά και κουμπουράτα "παληκάρια" του.Αυτά δεν πρέπει να τα λέμε;με εκτίμηση
ΑπάντησηΔιαγραφήD.D.
MARIA I ALITHIA INE PADA POLI AKRIVI.KE INE I PROTI FORA POY KAPIOS TI LEEI KAI TIN GRAFI.KE TA LEI KAI KALA KAI IPEFTINA. TA SEVI MOU
ΑπάντησηΔιαγραφή