Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Στην πόλη της αναρχίας, συζητούνται θέματα ΒΙΟΠΑ με «Σύνδεσμο σφραγίδα»!!!!

Στα «θαύματα» της προεκλογικής περιόδου, συμπεριλαμβάνεται από σήμερα ένα ακόμα διεθνές φαινόμενο: το θέμα της δημιουργίας ΒΙΟΠΑ-ΒΙΠΕ «συζητείται» -σύμφωνα με τοπικό Τύπο φίλα προσκείμενο στον δήμαρχο Αχαρνών κ. Φωτιάδη με τον ΣΒΒΕΕΑ!! Συμβαίνει ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ η Γενική Γραμματεύς του πρώην –και νυν ανύπαρκτου σύμφωνα με τον Νόμο και τις Διατάξεις του- ΣΒΒΕΕΑ στον οποίο τόσο εγώ όσο και ο Γιάννης Βαβουρανάκης έχουμε προσφέρει επι σειράν ετών απίστευτο όγκο δουλειάς και οικονομικής υποστήριξης (πασίγνωστο σε όλους στην πόλη μας) άρα γνωρίζω εξαιρετικά καλά το ΤΙ και το ΠΩΣ και ξέρω πολύ καλά τι λέω, και τι γράφω.
Η πρόταση για να δημιουργηθεί ΒΙΠΕ στο στρατόπεδο ΚΑΠΟΤΑ ανήκει στον ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ   μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του πρώην ΣΒΒΕΕΑ (είχε γίνει την ίδια μέρα που υπήρξε και δική μου πρόταση για δημιουργία Διαμετακομιστικού Κέντρου στο Τατόϊ) είχε συζητηθεί μάλιστα πολύ σοβαρά και σε ραντεβού με τοπικούς παράγοντες όπως ο π. Βουλευτής και εξαιρετικός γνώστης των τοπικών πραγμάτων ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ο οποίος μάλιστα είχε ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ την δημιουργία ΒΙΠΕ στο στρατόπεδο ΚΑΠΟΤΑ για πολύ σοβαρούς λόγους. Με δεδομένο ότι ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ είναι από τους λίγους πολύ σοβαρούς πολιτικούς στην πόλη και ξέρει πάντα πολύ καλά τι λέει, έχει αλλάξει κάτι που το ξέρει ο κ. δήμαρχος και δεν το ξέρει η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΤΟΥ ΣΒΒΕΕΑ, δηλαδή εγώ;

Ρωτώ λοιπόν δημοσίως πριν επανέλθω:

1)με ποιόν φορέα συζητά ο δήμαρχος και με ποιο διοικητικό συμβούλιο αφού ο ΣΒΒΕΕΑ είναι σε «νάρκη» εδώ και χρόνια (κατά σύμπτωση... από την ημέρα που έγινε δήμαρχος ο κ. Φωτιάδης!!!);

2)ΠΟΣΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ του τόπου έχουν ενημερωθεί για την πιθανότητα-έστω- να δημιουργηθεί ΒΙΠΕ-ΒΙΟΠΑ και από ποιόν;

3)πως γίνεται να διαψεύδει κανείς έναν τόσο σοβαρό γνώστη όσο ο Θανάσης Κατσιγιάννης και να αφήνει αιχμές για δημιουργία ΒΙΠΕ στο στρατόπεδο ΚΑΠΟΤΑ; Ξέρει ο κ. δήμαρχος κάτι νεώτερο;

4)είναι λόγος η προεκλογική περίοδος για να παίζει κανείς με ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως το ΒΙΠΕ-ΒΙΟΠΑ;
Προς το παρόν αυτές μόνο οι τρεις ερωτήσεις. Γιατί θα επανέλθω.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΣΒΒΕΕΑ

4 σχόλια:

  1. prolavane na sinerthoune apo ta fesia kai tis katasxesis;mipos tha xanakatevoune ipopsifioi;dosame-dosame!1!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσες τέτοιες σφραγίδες έχουμε στο τόπο; η μόνη σφραγίδα είναι;οι άλλοι είναι και πριμοδοτούμενοι για το μεγάλο τους έργο.μάλιστα αμα είσαι και λακές του δημάρχου κα΄νεις κάθε εβδομάδα εκδηλώσεις μεταφέρεσαι τσαμπα με τα λεωφορεία της που -συγνώμη, πρώην ήθελα ναπω- δημοτικής συγκοινωίας, τσιμπάς και ενισχύσεις απο το δημοτικό κορβανά του εφοριακού οικονομικών, μαζεύεις και κουκάκια για το δήμαρχο ευεργέτη σου έχεις και τσάμπα προώθηση .γνωστά και πασίγνωσταπράγματα κύριοι. καικυρίες.μόνο που δεν ξέρω ανυπάρχει δικαιοσύνη σε αυτον το τόπο και αν παρακολουθεί κανένας εισαγγελέας.μπαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KE SFRAGIDES UA ANASTITHOUNE KAI BATAXTSIDES POY VOULIAXANE TIN AGORA UA INE XANA SIMBOYLOI KAI IPOPSIFIOI KAI FESATZIDES UA SKASOYNE MITI KAI KATI MOYLOXTOI TOKOGLIFOI UA ISPRAXOYNE TI STIRIXI TIS MAFIAS KE OIKOPEDATZIDES UA KSEFITROSOYNE KE FOUSKOTI UA DIROYNE STIS LAIKES KAI ALI NEKRI UA XANAPSIFINOYNE.ALA O EISAGELEAS POU INE?KALA LEI O PARAPANO. OSA LEI I XATZIDAKI OMOS INE POLI SOVARA. TI GINETE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάθε φορά που κάποια επιχείρηση καταλήγει να έχει κατασχέσεις, πρέπει να κλαίμε με μαύρο δάκρυ και όχι να χλευάζουμε. Γιατί αυτό σημαίνει ΜΙΑ επιχείρηση λιγότερη, ΠΟΛΛΟΙ εργαζόμενοι χωρίς δουλειά, ΛΙΓΟΤΕΡΗ παραγωγή.Βρίσκω το σχόλιο του πρώτη αναγνώστη άκαιρο και τέλος-τέλος χαιρέκακο. Μην γράφετε τόσο αβασάνιστα σχόλια ειδικότερα σε μια τόσο άσχημη συγκυρία της αγοράς σαν την σημερινή.Λυπάμαι αν τον/την στενοχώρησα,αλλά δεν υπάρχει περιθώριο για χλευασμό επιχειρήσεων, πιστέψτε με. Αλλο οι πολιτικές σκοπιμότητες και ο σφετερισμός κόπων ολόκληρων χρόνων άλλων, και άλλο η οικονομική δυστυχία των επιχειρηματιών.Ένας διαχωρισμός είναι απαραίτητος φίλτατε/η.
    ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή