Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Πνίγηκε πάλι η πόλη μας στην τελευταία νεροποντή

Η τελευταία νεροποντή στην πόλη μας είχε -για χιλιοστή φορά- άσχημα αποτελέσματα:
Το νερό στο ρέμα της Εσχατιάς, υπερέβη  το ενάμισι  μέτρο, με αποτέλεσμα να περάσει πάνω από το τοιχίο του ρέματος στην λεωφόρο Φυλής τρέποντας σε φυγή τους οδηγούς των αυτοκινήτων που μόλις πρόλαβαν να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους. Οι Αχαρνές και το Καματερό αυτή τη φορά ήταν τα κέντρα που ζήτησαν την βοήθεια της πυροσβεστικής με εξήντα κλήσεις για άντληση νερού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου