Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

AΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ..

..σκέφτομαι το χάλι μας. Γύρω μας να οργιάζει η χειρότερη κρίση του αιώνα και όχι μόνο. Αυτοκρατορίες να βουλιάζουν, παραγωγικές μονάδες να επιβιώνουν ελάχιστες, άνθρωποι να πεινούν,χώρες με νιονιό και υπευθυνότητα να καταστρώνουν και να εκτελούν σχέδια δράσης για έξοδο απο τον εφιάλτη, "γκουρού" της οικονομίας να καταθέτουν απόψεις και "συνταγές". Και εμείς, χωρισμένοι σε δύο στρατόπεδα, κάνουμε με μαθηματική ακρίβεια ό,τι κάνουμε εδώ και κάτι αιώνες: πολεμάμε μεταξύ μας. Με όποιο τρόπο μπορούμε. Επιβάτες ενός ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ που ενώ το πλοίο  βουλιάζει, εμείς τσακωνόμαστε για την πρώτη θέση. Είμαστε αξιολύπητοι τελικά. Χωρίς κρίση και μυαλό, αφού θα έπρεπε να κοιτάμε πως θα γλυτώσουμε τον καταποντισμό. Αφού ψηφίζουμε πάντα με κριτήριο "το κόμμα" και όχι την αξιοσύνη όσων προτείνονται.Αφού αφήνουμε να μας κυβερνάνε τα κανάλια, οι "σκιώδεις" ένθεν και ένθεν "κυβερνήσεις", το πάθος για πρώτη "σειρά". Η "φούσκα με το πύον" για την χώρα, είναι οι μικρόνοοι "εκπρόσωποι" που επιλέγουμε να στηρίζουν τον εκάστοτε πρωθυπουργό και δεν αντιδράμε παρά μόνο σε ενδεχόμενη βλάβη... του κόμματός μας. Ξεχνάμε οτι δεν είμαστε Πασόκοι, Νεοδημοκράτες, Κ.Κ.Ε. μόνον... ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.
Είμαστε αξιολύπητοι τελικά... πατριώτες!! Και απολύτως υπεύθυνοι για το χάλι μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου