Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΩΣ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ;

Περιδιαβαίνοντας στο ιντερνετ, διαβάζω συχνά-πυκνά εφημερίδες έντυπες ή ηλεκτρονικές, να κομπάζουν για την μεγάλη και αποκλειστική επιτυχία τους περι ... ανάδειξης του εν θέματι αναφερομένου. Επειδή τέλος πάντων κάποια στιγμή πρέπει να μας διακρίνει και μία σοβαρότητα, καλό είναι να θυμάστε οτι το θέμα αυτό ΠΡΩΤΗ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" το ανέδειξε για να το πάρουν μετά κάποιοι άλλοι τοπικοί παράγοντες και να το φέρουν στην Βουλή. Δεν θα αναφέρω βέβαια οτι το έφεραν ως.... ανακάλυψη ΑΛΛΗΣ εφημερίδας (τα γραπτά μένουν, ευτυχώς), αυτό το ξεπερνάω γιατί ο σφετερισμός δουλειάς άλλων είναι το φόρτε πολλών στην πόλη, αλλά τα πράγματα πρέπει να λέγονται όπως γίνονται. Η εφημερίδα μας έκανε νύξη για πρώτη φορά ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2008 και τον ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΤΗΝ ΣΚΩΠΤΙΚΗ ΣΤΗΛΗ "ΠΡΟΚΕΣ" ΤΗΣ ΕΚΔΟΤΡΙΑΣ:

"Είναι αληθές οτι η σεβαστή Μονή Βατοπεδίου εις την οποίαν απεδόθη το (πρώην)Υπουργείον Εργασίας εν ΟΛΥΜΠΙΑΚΩ ΧΩΡΙΩ ΑΧΑΡΝΩΝ, το οποίον κτίριον παρέμεινε "νεκρόν" λόγω των γνωστών λόγων...οίτινες λεπτομερώς ανεφέρθησαν υπ εμού εις μέγα αφιέρωμα της ημετέρας εφημερίδος, ετεμαχίσθη εις τεμάχια τρία και ενοικιάζεται δια επαγγελματικάς στέγας; Μάρτυς τις όστις σχεδόν τα πάντα γνωρίζει, μου εκοινοποίησεν την πληροφορίαν διακατεχόμενος υπό μεγάλης απορίας και οργής... έτσι είναι φίλτατοι, ή ουχί;"
ΦΥΛΛΟ 274/14.2.2008

Καλό λοιπόν θα είναι, οι "αποκλειστικότητες" για τις οποίες κομπάζετε, να αποδίδονται σε αυτούς που τις κάνουν και να επιδεικνύεται που και που και κάποιο στοιχειώδες έστω ήθος!Τα δημοσιεύματα της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ είναι στην διάθεση όποιου θέλει να τα επιβεβαιώσει.Να κλείσω και με μία πληροφορία πρόσθετη:
ΠΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ;
Και τέλος: οι ΣΟΒΑΡΕΣ επαρχιακές εφημερίδες δεν είναι "τίποτα" όπως πολλοί θέλουν να λένε ή να ελπίζουν! Οι ΣΟΒΑΡΕΣ εφημερίδες της περιφέρειας, είναι σημαντικότατες, με μεγαλύτερη δύναμη πληροφόρησης προς τους πολίτες απο αυτή που φαντάζονται κάποιοι και είναι σε θέση, όσες είναι ΕΝΤΙΜΕΣ ,να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ. Αυτό ΠΟΛΛΟΙ δεν το επιθυμούν. ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥΣ.
Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου