ένα άρθρο της Μ.Χ.Β.
Παραμονές εθνικών εκλογών και τα πράγματα φαίνεται να είναι τόσο ρευστά, όσο και το νερό. Όλα παίζονται, όλα είναι πιθανά, τίποτα δεν αποκλείεται. Η 4η Οκτωβρίου δεν είναι μακριά. Και θα δείξει εάν θα μπούμε σε ένα γαϊτανάκι αλλεπάλληλων εκλογών, ή θα σταθεροποιηθούμε κάπου. Όλα πάντως είναι πιθανά… και δυνατά.
Οι εθνικές εκλογές πάντως δεν αφήνουν να ξεχνάμε ότι ουσιαστικά έχει ξεκινήσει για τα γερά και η προεκλογική περίοδος σε τοπικό επίπεδο, αυτό των δημοτικών εκλογών του 2010. Στις Αχαρνές, το παιχνίδι είναι ισχνό και θα μπορούσες να το χαρακτηρίσεις «κακότυχο» για την πόλη και τους κατοίκους της. Καμία απολύτως υποψηφιότητα δεν φαίνεται να αντιμετωπίζεται μέχρι αυτή τη στιγμή που μιλάμε σοβαρά από τους δημότες της πόλης.
Η «άρχουσα» παράταξη του κ. Φωτιάδη, έχει χάσει κάθε υποστηρικτή της ακόμα και αυτής των μελών της ίδιας της παράταξης, αφού κάποιοι έχουν ήδη αποχωρήσει και κάποιοι άλλοι περιμένουν την ευκαιρία. Η παράταξη του κ. Φωτιάδη κατάφερε το ακατόρθωτο: σε τρία χρόνια που έχει την εξουσία, έχει στρέψει εναντίον της και τον «εαυτό» της!! Το μηδενικό της έργο σε συνδυασμό με την αυταρχικότητα και την αλαζονεία της παράταξης αλλά και της αρνητικής παρουσίας της «σκιώδους διακυβέρνησης -αυτής που κατ΄επανάληψιν έχει αναφερθεί δημοσίως από τα ίδια τα μέλη της παράταξης Φωτιάδη- Γάκη», έχει ερεθίσει χωρίς αμφιβολία κάθε αρνητικό συναίσθημα των δημοτών και έχει «ζωγραφίσει» μια ζοφερή εικόνα στην συνείδηση κάθε δημότη.
Φήμες ανεπιβεβαίωτες έφεραν τον κ. Φωτιάδη να επιθυμεί την αποδοχή εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ της παρουσίας του ως υποψηφίου Βουλευτή στις τρέχουσες εκλογές αλλά οι ίδιες πηγές ισχυρίστηκαν ότι αντιμετώπισε αρνητική θέση εκ μέρους του κόμματος. Φαντάζομαι πως αν δεν είναι αλήθεια, θα επανέλθω διορθώνοντας, αν όχι επιβεβαιώνεται ως έχει.
Έως στιγμής πάντως η φήμη ότι το ΠΑΣΟΚ θα διακινδυνεύσει να δώσει χρίσμα στον «πλέον αποτυχημένο δήμαρχο όλων των εποχών εν Αχαρνές» κ. Φωτιάδη, ακούγεται περίπου ως γραφική. Είναι όμως ενωρίς και στην πολιτική, ποτέ δεν ξέρεις…
Η παρουσία του κ. Στριφτού δεν κρίνεται από τους δημότες αρκετή, αφού πολύ λίγο τον βλέπουν και ακόμα λιγότερο τον ακούνε. Βέβαια, είναι ακόμα ενωρίς και πολλά πράγματα θα αλλάξουν. Αυτήν την στιγμή πάντως, τα πράγματα είναι «ήρεμα νερά» και αναμένεται η συνέχεια.
Η παρουσία του κ. Χρήστου Ντούρου, μιας υποψηφιότητας που θα μπορούσε να κάνει πράγματα στην πόλη με την σωστή επάνδρωση με άξιους συνεργάτες, μετά την τελευταία περιπέτεια της υγείας του που δείχνει να έχει περάσει ευτυχώς για τα καλά, δεν είναι μέχρι στιγμής έντονη. Φημολογείται ότι είναι θέμα χρόνου η στελέχωση με αξιόλογους συνεργάτες πράγμα που θα το δούμε οσονούπω.
Η παρουσία του κ. Γιάννη Κασσαβού παρ’ ό,τι ο ίδιος αναφέρει ότι έχει ήδη στελεχωθεί με υποψηφίους συμβούλους και είναι καλά προετοιμασμένος, δεν εμπνέει τους δημότες ως λύση για τις επόμενες εκλογές, τόσο εξ αιτίας της έλλειψης «δυνατών» στελεχών, όσο και του ότι θεωρούν ότι πολύ περισσότερο έχει ωφεληθεί έως σήμερα ο υποψήφιος δήμαρχος από την πολιτική του δράση, παρά έχει δώσει.
Τελευταία, η άμεση αντίδραση ντόπιων πολιτικών όταν έμαθαν ότι ο ίδιος διέδιδε πως «ήδη έχει δώσει τα χέρια μαζί τους και τον στηρίζουν» ήταν η οργή και ο θυμός αφού δεν γνώριζαν απολύτως τίποτα και ουδέποτε είχαν συμφωνήσει σε συνεργασία. Η οργή κάποιων έφτασε και στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ και έτσι ενημερωθήκαμε.
Η υποψηφιότητα του κ. Λέκα είναι δεδομένο ότι στέρησε από το Εθνος και τις Ενοπλες Δυνάμεις έναν θαυμάσιο αξιωματικό και έναν έντιμο άνθρωπο, με εξαιρετικά λιγοστό πολιτικό υπόβαθρο.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες υποψηφιότητες και ίσως προκύψουν και άλλες. Καμία δεν «εμπνέει», καμία δεν έχει Οραμα, καμία δεν «κομίζει νέα και μεγάλα». Κάποιες μάλιστα υποβάλλονται για να υποβληθούν, ενώ και οι ίδιοι οι υποψήφιοι δεν πιστεύουν ότι θα έχουν καμία τύχη και κάποιες άλλες, είναι εξοργιστικές αφού κραυγάζουν ότι ο μόνος στόχος τους είναι καθαρά ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ και τίποτε άλλο.
Έως στιγμής λοιπόν και για όποιον λόγο, η πολιτική σκηνή των Αχαρνών, είναι ΑΔΕΙΑ, γράμμα κενόν, tabula rasa.
Αλλά … θα επανέλθω. Ξανά και ξανά, με ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ και ΕΝΤΙΜΕΣ δημοσιογραφικές παρεμβάσεις.
Να έχετε υπομονή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου