Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Ω!! ΕΛΛΗΝΕΣ!

Ντοπαρισμένοι κομματικά άνθρωποι ένθεν και ένθεν. Τυφλοί. Κουφοί. Με κλειδωμένο εγκέφαλο. Λογικά, δυνητικά «νεκροί». Όργανα. Όχι «Πιστά»…απλά «τυφλά». Κλωνοποιημένα ανθρωπάκια χωρίς ματιά, νου, κρίση και σκέψη. Χάριν της κομματικής θέσης.
Και ενώ όλα καίγονται, ενώ κλαίει η ψυχή και το σώμα κάθε λογικού ανθρώπου, κάποια ερπετά ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ κάνουν ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ό,τι έκαναν από πάντα: μάχονται έως θανάτου σε μια αρένα που μέσα είναι μόνο παιδιά μιας μόνο πατρίδας. Σε έναν υπόκωφο δολερό και ύπουλο, ξέφρενο και άνομο αγώνα: ποιος θα βρίσει περισσότερο. Την ώρα του χαμού, αντί να ενωθούμε, να αγκαλιαστούμε και να πολεμήσουμε αντάμα, να ματώσουμε και να νικήσουμε τον θάνατο, κάνουμε αυτό που ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ξέραμε πολύ καλά: ΕΜΦΥΛΙΟ!!!
Αλί, αλί και τρις αλί….πόσο καλά ξέρουμε να τρώμε τα σωθικά μας…

M.X.B