Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

..αν και δεν θα ακούσει κανείς...

Την ψυχή του Ελληνα, θα την κερδίσει για πάντα, αυτός που καλείται να δημιουργήσει τώρα ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΜΠΡΗΣΜΩΝ:

ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΟ, ΧΩΡΙΣ "ΠΑΡΑΘΥΡΟ", ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΗΔΕΣ, ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ,ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟΥΣ, ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ...."ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ".

Φτιάξτε έναν Νόμο Αληθινό, απο αυτόν που δεν φτιάχνετε ΠΟΤΕ (και οι Πασοκικοί και οι Νεοδημοκράτες και όλοι ανεξαιρέτως) και κάντε τον ντουβάρι απο γρανίτη, έτσι ώστε να μην μπορεί να τον παραβιάσει κανείς..ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

"..όποιος ακουμπήσει σε διάστημα 40ετίας καμένη περιοχή είναι και τελειωμένος!!". Μπορείτε;;;;

το άρθρο έγραψε η Μαρία Χατζηδάκη