"..ένα λευκό opel astra με δύο....γεροντάκια, εμφανίζονται με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ στο χέρι και εισπράττουν συνδρομές!!!"
Παρακαλούμε θερμώς τους επαγγελματίες να γνωρίζουν οτι πρόκειται για απάτη και θα τους είμαστε ευγνώμονες εάν μας τηλεφωνήσουν την επόμενη φορά που θα τους εντοπίσουν.
Υπεύθυνοι για την εφημερίδα είναι μόνο οι δύο εκδότες.
Ευχαριστούμε θερμά τους καταστηματάρχες που μας ειδοποίησαν, ενημερώθηκε ήδη το Αστυνομικό Τμήμα Αχαρνών.