Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

ΓΕΓΟΝΟΣ Η "ΕΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ"

Δυνατά ξεκινά τις δραστηριότητές του ο νέος ΦΟΡΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ "ΕΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ" .
Ο Φορέας που απαρτίζεται απο επιχειρηματίες της περιοχής μας,παρέθεσε ήδη τους ξεκάθαρους στόχους και προθέσεις του στον ιστότοπό του που λειτουργεί στο διαδίκτυο: http://efepixeirein.blogspot.com
Ο Φορέας, μακρυά απο κάθε είδους τετριμμένα και αγκυλώσεις γραφειοκρατικές και νοοτροπίες παρωχημένες, στοχεύει στην καρδιά των προβλημάτων και των επιτυχιών προς όφελος του κοινού συμφέροντος για μια πορεία αναπτυξιακή, που περνά μέσα απο την κοινωνία για την Κοινωνία, το Περιβάλλον και τον Ανθρωπο.
Ο Φορέας, ήδη ακολουθεί συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης για την υλοποίηση στόχων που αποτελούν χρόνια ανάγκη των επιχειρήσεων της περιοχής και που επιτείνονται απο την συγκεκριμένη χρονική και δυσκολότατη οικονομική και πολιτική συγκυρία.