Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΕΘΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ..

Από σοβαρή πηγή της εφημερίδας προέκυψε η είδηση ότι καταγγέλθηκε από πολίτη για παράνομη επέκταση του Νεκροταφείου ο δήμαρχος Αχαρνών.
Μετά από αυτοψία της Πολεοδομίας και παρέμβαση της Αστυνομίας, ο υπεύθυνος Αντιδήμαρχος κ. Σ. Σαββίδης συνελήφθη και μετά από λίγο αφέθη ελεύθερος.
Είναι γνωστότατες οι παραβάσεις που γίνονται κατά κόρον στο Νεκροταφείο Αχαρνών, με αποκορύφωμα την παράνομη επέκτασή του και την πώληση οικογενειακών τάφων απο την Οικονομική Υπηρεσία του δήμου (αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. ΚΟΛΕΤΖΑΚΗΣ) έναντι 4.700€και σε δημότες ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΕΚΡΟΥΣ. Τα πρόστιμα και οι παραινέσεις αρμοδίων υπηρεσιών δεν εισακούονται από κανέναν, θέμα για το οποίο πολίτες έχουν καταφύγει στις Αρχές, καταγγέλοντας –αυτή την φορά με μηνύσεις- τον δήμαρχο και τους αρμόδιους αντιδημάρχους.
Κατά πληροφορίες της ΠΟΛΙΤΙΚΗ και άλλοι δημότες είναι έτοιμοι να καταφύγουν και εκείνοι σε μπαράζ μηνύσεων κατά του δημάρχου και των αντιδημάρχων για σοβαρότατα θέματα για τα οποία ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ (ακόμα και ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ).
Η εξέλιξη θεωρείται βεβαία.

Γράφει η Μ.Χ.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου