Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Σε απάντηση σχολίων αναγνωστών

Μόλις γυρίσουμε απο τις διακοπές, στην πρώτη έντυπη έκδοση θα έχετε το ρεπορτάζ για τον απολογισμό δημάρχου, την Βίβλο για την καθιέρωση των Κανόνων του Κολετζάκειου Ηθους, το ρεπορτάζ για τις ... "επιχορηγήσεις" των Συλλόγων (έχει πλάκα!!) και για άλλα πιπεράτα και γελαστικά...
(Αν και μερικά θα έχουν αναγωγή σε.. κλαυσίγελω!!)
Ο χαμός της μάνας μου με κρατάει σε ψυχική νέκρωση. Χρειάζομαι ένα μικρό διάστημα για να ξαναστήσω την ψυχή μου όρθια. Λίγος χρόνος μόνο...
Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου