Μετανάστευση και Εγκληματικότητα στην Ελλάδα
Γράφει ο Γιάννης Κολοβός*
Στις 16/2 σε πολλά πρωτοσέλιδα εφημερίδων έγινε αναφορά στην αυξανόμενη εγκληματικότητα στην χώρα μας καθώς δόθηκαν στην δημοσιότητα τα σχετικά στοιχεία για το έτος 2008. Η παράμετρος η οποία «αγνοήθηκε» από τις σχετικές αναφορές είναι εκείνη της σημαντικής συμβολής των αλλοδαπών (κυρίως παράνομων ή εκ των υστέρων νομιμοποιημένων μεταναστών) στην βαριά εγκληματικότητα στην χώρα μας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, η συμμετοχή των αλλοδαπών στους συλληφθέντες δράστες κάποιων βαριών εγκλημάτων κατά το 2008 έχει ως εξής:
- για ανθρωποκτονίες αλλοδαποί ήταν το 42% των συλληφθέντων
- για βιασμούς αλλοδαποί ήταν το 43% των συλληφθέντων
- για κλοπές-διαρρήξεις αλλοδαποί ήταν το 45% των συλληφθέντων
- για ληστείες αλλοδαποί ήταν το 51% των συλληφθέντων και
- για κλοπές τροχοφόρων αλλοδαποί ήταν το 32% των συλληφθέντων
Αν λοιπόν δεχθούμε ότι οι αλλοδαποί είναι, σύμφωνα με την απογραφή του 2001, το 7,3% του πληθυσμού καθίσταται εμφανές ότι η συμμετοχή τους στην βαριά εγκληματικότητα είναι υπερπολλαπλάσια του ποσοστού τους στον πληθυσμό, όπως προκύπτει από τα στοιχεία με βάση τα εξιχνιασθέντα εγκλήματα.
Όμως, για κάποια από τα προαναφερθέντα εγκλήματα τα ποσοστά εξιχνίασης είναι χαμηλά. Πιο συγκεκριμένα, ενώ για τις ανθρωποκτονίες κατά το 2008 το ποσοστό εξιχνίασης πλησιάζει το 80%, για τις κλοπές-διαρρήξεις είναι 17%, για τις ληστείες είναι 30% και για τις κλοπές τροχοφόρων είναι 43% (2).
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός εγκληματικών ενεργειών που δεν εξιχνιάζονται και άρα οι δράστες παραμένουν άγνωστοι, ενώ υπάρχουν και τα εγκλήματα που ενώ διαπράττονται δεν καταγγέλλονται και άρα δεν διερευνώνται.
Tο επιχείρημα περί «φτώχειας» των αλλοδαπών. Μάλιστα, το συγκεκριμένο επιχείρημα είναι πολλαπλά προβληματικό:
α) δεν υπάρχουν στοιχεία για την σχετική οικονομική κατάσταση των συλληφθέντων και άρα το επιχείρημα είναι καθαρά θεωρητικό,
July 09, 2017 της Amanda Prestigiacomo
β) ακόμα και αν δεχθούμε ότι όλοι οι μετανάστες στην χώρα βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας και πάλι το ποσοστό τους σε σχέση με το ποσοστό των φτωχών Ελλήνων δεν αρκεί για να εξηγήσει πλήρως την αυξημένη συμμετοχή τους στην βαριά εγκληματικότητα,...
αναγνώσατε ολόκληρο το άρθρο πατώντας εδώ:
Ο φεμινισμός αφήνει ένα ίχνος δυστυχισμένων, άγαμων και άτεκνων γυναικών στο πέρασμά τουJuly 09, 2017 της Amanda Prestigiacomo
Οι φεμινίστριες ισχυρίζονται ότι προωθούν την πρόδο των γυναικών και την ισότητα των φύλων, κυρίως μέσω της προαγωγής της επονομαζόμενης σεξουαλικής απελευθέρωσης, αλλά το κίνημά τους αφήνει στο πέρασμα του δυστυχισμένες, άγαμες και άτεκνες γυναίκες, ένα πραγματικό πρόβλημα που οι φεμινίστριες φαινομενικά αρνούνται να υπογραμμίσουν.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από ερευνητές του Πανεπιστημίου Γέιλ, απελευθερωμένες, μορφωμένες γυναίκες καταψύχουν τα ωάρια τους επειδή δεν μπορούν να βρουν έναν άνδρα να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά πριν από τη λήξη των φυσικών τους ετών για γέννα.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, μία στις πέντε γυναίκες είναι άτεκνη όταν λήγουν τα φυσικά έτη αναπαραγωγής της, σε αντίθεση με μία στις δέκα γυναίκες μια γενιά πριν.
Τι φταίει λοιπόν για αυτή την σφαγή πανεπιστημιακά μορφωμένων αλλά παρόλα αυτά άδειων γυναικών;
Η σύντομη απάντηση είναι ο φεμινισμός.
Η συγγραφέας της μελέτης, Marcia Inhorn, καθηγήτρια ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο Γέιλ, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η κοινή υπόθεση για τις γυναίκες ότι αναβάλλουν τα παιδιά για να προωθήσουν την καριέρα τους είναι απλώς μύθος.
Οι 150 γυναίκες που υποβλήθηκαν σε διαδικασία κατάψυξης ωαρίων στις ΗΠ.Α και στο Ισραήλ και οι οποίες έδωσαν εκτενώς συνεντεύξεις για τη μελέτη, ισχυρίστηκαν ότι δεν ανέβαλλαν να έχουν οικογένεια για να προωθήσουν την καριέρα τους, αλλά επειδή απλά δεν μπορούσαν να βρουν σύντροφο.
Η Inhorn ρίχνει το πρόβλημα στην έλλειψη πανεπιστημιακά μορφωμένων ανδρών. “Υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα – είναι οι κυριολεκτικά εξαφανισμένοι άνδρες. Δεν υπάρχουν αρκετοί απόφοιτ...
αναγνώσατε την συνέχεια πατώντας εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου