Συνέλληνες, κάθε φορά που πάμε στο Δημόσιο Ταμείο,πληρώνουμε την εικονιζόμενη "κυρία" κάτι ψιλοδισεκατομμυριάκια για χάρη της γυναικείας της "φύσης".
Με την κίνησή της αυτή, δίνει αδιαμφισβήτητες αποδείξεις για το ποιόν της,τον χαρακτήρα της, την παιδεία και το ΗΘΟΣ της.
Κοιτάξτε καλά Κύριοι Δικαστές.
Κοιτάξετε καλά ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ!!
Μ.Χ.Β
υ.γ:συγγνώμη που δεν αναφέρω τον φωτογράφο και του "κλέβω" την δουλειά του. Δεν τον βρήκα..
ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ!!!"Η φωτο ανήκει στο καλό "zougla.gr"!!EYXAΡΙΣΤΩ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου