Πρόγραμμα Η-Com για τη βελτίωση της επικοινωνίας επαγγελματιών υγείας και ασθενών
Δημοσιεύτηκε το δεύτερο Newsletter του H-Com "Health Communication Training for Health Professionals" με όλα τα νέα του Προγράμματος και τις δραστηριότητες που έχουν ολοκληρωθεί. Στόχος του H-Com, στο οποίο συμμετέχει το Ινστιτούτο Prolepsis ως εταίρος, είναι η ανάπτυξη και η ενίσχυση των δεξιοτήτων επικοινωνίας των επαγγελματιών υγείας (με έμφαση στους ιατρούς και τους νοσηλευτές), ώστε να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ επαγγελματιών υγείας και ασθενών, καθώς και η επικοινωνία ανάμεσα στους επαγγελματίες υγείας διαφόρων ειδικοτήτων. Μπορείτε να διαβάσετε το Newsletter εδώ.
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου