Το Ποτάμι συμμετέχει στον Ημιμαραθώνιο Αθήνας που διοργανώνει ο Δήμος Αθήνας και ο ΣΕΓΑΣ την Κυριακή 19 Μαρτίου.
Στελέχη και εθελοντές του Κινήματος θα τρέξουν τα 5 χιλιόμετρα σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του Συλλόγου Συνδρόμου Down Ελλάδος και καλούν του φίλους του Ποταμιού αλλά και όλους τους δρομείς να στηρίξουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Συλλόγου κάνοντας μια κατάθεση:
- στην Τράπεζα Πειραιώς στον λογαριασμό 5220-002835-426, IBAN: GR15 0172 2200 0052 2000 2835 426, Δικαιούχος Σύλλογος Συνδρόμου Down Ελλάδος
- ή στη Eurobank: 0026.0148.61.0200319319, IBAN: GR5302601480000610200319319
- ή στην Εθνική Τράπεζα: 218/296020-65, IBAN: GR8001102180000021829602065
Όραμα του Συλλόγου είναι μια κοινωνία με ίσες ευκαιρίες διαβίωσης και συμμετοχής σε όλους τους πολίτες.
Δείτε εδώ το «ερωτηματολόγιο του δρομέα» της Athens Voice, το οποίο απάντησε ο επικεφαλής του Ποταμιού με αφορμή τον Ημιμαραθώνιο.
|