Η ΕΚΠΛΙΠΟΥΣΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ο Ιαβέρης της..ή άλλως
πως
«τα του Καίσαρος,τω Καίσαρι…»
Αιτία του παρόντος άρθρου, η διαρκής και χωρίς αποτέλεσμα αναμονή
επαναφοράς στην ζωή της εκλιπούσης Κυρίας με το όνομα Ανάπτυξη.
Είχα την τύχη και την χαρά να περάσω 30 χρόνια της ζωής μου,
δίπλα σε εκπροσώπους του παραγωγικού κλάδου. Πολύ σπουδαίους και
καταπληκτικούς για μένα Δάσκαλους. Τόση γνώση και τόση εμπειρία, δεν θα μου
είχαν προσφέρει πολλαπλά…πτυχία.
Εμαθα και είδα πάρα πολλά.
Εκτός από τις γνώσεις
όμως, βίωσα για σειρά ετών, την προσπάθεια «αριστερών» συνδικαλισταρέων να
δολοφονήσουν την Ελληνική Παραγωγή. Και το κατάφεραν..
Από το έτος 1985 παρακολούθησα εκ του σύνεγγυς το ανελέητο κυνηγητό της παραγωγής απο μισθοφόρους Ιαβέρηδες.
Ετσι, βίωσα την ακαριαία
αντίδραση βιομηχάνου (κάποιοι υπήρχαν ..τότε) να κλείσει εν μια νυκτί το
εργοστάσιό του με 250 εργαζομένους, όταν το συνδικάτο τους με οργανωμένη απεργία ακύρωσε τεράστια
παραγγελία στην Αμερική.
Το έκλεισε επιτόπου, πήρε το κλειδί, τους άφησε να τον
βρίζουν στην πόρτα και εγκατέλειψε για πάντα την παραγωγή. Τον έχασα. Δεν τον
ξαναείδα και είναι αλήθεια πως τον εκτιμούσα πολύ.
Είδα να εγκαταλείπει για πάντα την παραγωγή κάποια χρόνια
μετά, σημαντικότατος παραγωγός με
ισχυρότατο brand name και εκπληκτικό πράγματι προϊόν. Ένοιωσα βαθύτατο πόνο όταν
με κάλεσε στο εργοστάσιο για να μου
κάνει δώρο πέντε ζεύγη υπέροχες μπότες και να μου πει ενώ είχα μείνει
εμβρόντητη:
-Μαρία, πάρε παιδί μου αυτές τις μπότες για να με θυμάσαι. Να
ξέρεις πως έρχεται η ώρα που θα καταστραφεί η παραγωγή και κανείς δεν θα την
σώσει. Θα φύγω τώρα Μαρία, που είμαι ακόμα αυτός που είμαι, γιατί δεν θέλω να
τελειώσω την ζωή μου αναξιοπρεπώς. Τόση δουλειά και δημιουργία..τόσα χρόνια για
μερικούς ανάξιους που έχουν άτιμους σκοπούς… Να προσέχεις Μαρία. Και να ξέρεις
πως ό,τι σου είπα….ΕΡΧΕΤΑΙ!!
'Εζησα στον παραγωγικό κλάδο χρόνια πολλά και είναι πολύ
περισσότερα αυτά που είδα και βίωσα. Και ξέρω καλά, πως το σβήσιμο κάθε
παραγωγικής μηχανής που βιώνουμε σήμερα, ήταν στόχος πολλών μισερών και
στοκοποιημένων εγκεφάλων με «αριστερή», τεμπελχανάδικη νοοτροπία και καθοδήγηση περίεργων, ύποπτων "αφεντικών" τους.
Μόνο όταν την
χώρα μου αναλάβει αληθινός LEADER
Κυβερνήτης, μπορεί να επιστρέψει η παραγωγική διαδικασία. Σήμερα, μια χούφτα
εναπομεινάντων αληθινών ηρώων-παραγωγών υπάρχουν και αγωνίζονται. Και εγώ είμαι
πολύ υπερήφανη που έζησα δίπλα τους. Τους είμαι ευγνώμων για όσα έμαθα. Και
η πένα μου θα είναι πάντα δίπλα τους όπως
ήταν όλα τα τελευταία δεκαεπτά χρόνια της ζωής μου μέσα από μια υπερήφανη, μοναδική,
ξεχωριστή, ΕΛΕΥΘΕΡΗ, "μικρή" πλην "τεράστια" υπερτοπική εφημερίδα.
Όμως, η ελπίδα δεν θα πεθάνει τελευταία αυτή την φορά…
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
