Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

"EΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ "ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ" ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ":άρθρο της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

EΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ  "ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ" ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ.

Είναι γνωστό ανά την Υφήλιο ότι ο Δήμος Αχαρνών «πτώχευσε». Οσοι έχουν εμπλακεί στα τοπικά πράγματα άριστα γνωρίζουν ΠΟΙΟΙ και ΠΩΣ έφεραν τον Δήμο σε αυτά τα χάλια (διαβάστε άρθρα μου στο αρχείο http://politikinews.blogspot.gr) αλλά και στα φύλλα των εκδόσεών της «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» απο το έτος 2000.

Η τραγωδία μιας πόλης 170000 κατοίκων, συνετελέσθει και συντελείται με την πλήρη κατ΄ουσίαν αδιαφορία των ψηφοφόρων-δημοτών, οι οποίοι ψηφίζουν κάθε φορά, ξαδέλφια, συγγενείς, γκόμενες, κουμπάρους, δημάρχους που τους έχουν πολλαπλώς «εξυπηρετήσει», φραγκάτους (;;) που αγοράζουν ψήφους από ντήλερς των ΡΟΜΑ και όταν εκλεγούν «καμαρώνουν που τους ψηφίζουν οι δημότες»(!!),άτομα που θέλουν τον θώκο για προσωπική καταξίωση, «επιχειρηματίες» που δεν πληρώνουν ποτέ ΤΙΠΟΤΑ και περιμένουν από τον «δικό» τους –κάθε φορά- δήμαρχο- κάλυψη των χρεών τους και ανάμεσά τους, μια χούφτα φιλότιμων, εργατικών και ευσυνείδητων συμβούλων που όμως είναι τραγικά λίγοι άρα και ανίσχυροι.

Για όλα τα ως άνω θα επανέλθω, αφού αποφάσισα πως η προσφορά μας στον τόπο στον τομέα της δημοσιογραφικής ΑΛΗΘΕΙΑΣ, κακώς σταμάτησε.
Σήμερα και σαν πρώτο άρθρο επαναφοράς μου στην αρθρογραφία περί των Αχαρνών, θα σας αναπτύξω τι ακριβώς συνέβει χθες κατά την πλέον κατάπτυστη συνεδρίαση που έλαβε χώρα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου της πόλης.

Ο κ. Κασσαβός,κέρδισε στις Αχαρνές τις εκλογές ξεκάθαρα και νομίμως. Δεν έκανε απάτες, δεν παρανόμησε. Νομίμως είναι ο Δήμαρχος της πόλης.

Ο κ. Κασσαβός,ονειρευόταν να γίνει δήμαρχος και η φιλοδοξία δεν είναι αμάρτημα, ούτε τιμωρείται.
Ποτέ δεν φαντάστηκε –κακώς φαντάζομαι- ότι θα τούρθει κατακέφαλα στα χέρια η πτώχευση του δήμου που ανέλαβε. 
Αλλά του ήρθε, ως φυσική συνέπεια ολίγιστων δημαρχίσκων και παρεών Ανωνύμων και άλλων εταιρειών  που «δημάρχευσαν»(!)πριν από αυτόν με τρόπο απαράδεκτο,αλλά αυτά είναι από τα πράγματα που θάβονται στην χώρα μας. Θέμα ΑΛΛΗΣ αρθρογραφίας μου προσεχώς…

Ο κ. Κασσαβός είναι αλήθεια και προσμετράται στα μείον του, ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ. Αυτά τα επίχειρα, εισπράττει σήμερα, ενώ προσπαθεί να σώσει την πόλη από την καταβαράθρωση της «άτακτης πτώχευσης».

«Καλά να πάθει»;; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!! Γιατί αυτή την στιγμή, κάνει έναν τιτάνιο, μοναχικό αγώνα να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα των προηγουμένων «paloma blanca» που του έχουν κάνει την παράταξη φύλλο και φτερό ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΙΟΜΙΣΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ νέες «παρατάξεις», πιο «οικονομικές» και «συμφέρουσες» και να επανέλθουν στο πεδίο των Ανωνύμων Εταιρειών για ό,τι έχει απομείνει στον Δήμο.

Επί του τύπου των ήλων:

ΧΘΕΣ,Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017,ταύτα συνέβησαν φίλτατοι,κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ή μάλλον του ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ στο οποίο έχει μετατραπεί ένας ΘΕΣΜΟΣ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ:

Προεδρεύων ο κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΧΙΟΣ ως πλειοψηφών δημοτικός σύμβουλος. ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ η εκλογή νέου ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.
«Παράπλευρη» πληροφόρηση: ο κ. ΧΙΟΣ (πλειοψηφών σύμβουλος) και η κ. ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ (τ. Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου) έχουν διαγραφεί από την παράταξη του κ. Κασσαβού. Δεν είναι της παρούσης τα γιατί. Θα επανέλθω άλλωστε..

Ενταση πασιφανής μεταξύ Δημάρχου και κ. Χίου.

Η Γραμματεία του Συμβουλίου δια του κ. Θ. Δημητρακόπουλου,ενημερώνει σωστά και υπεύθυνα ότι ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ συζήτησης είναι η εκλογή του νέου ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ και κανένα άλλο. Δεν επιτρέπονται ανακοινώσεις και άλλα θέματα. Ο προεδρεύων αγνοεί την ενημέρωση της Γραμματείας και επιμένει να διαβάσει έγγραφο "γιατί δεν προεδρεύει η κ. Χαριτίδου και προεδρεύει εκείνος". 

Είναι πασιφανέστατο ότι έχει προηγηθεί συνεννόηση με άλλους και προσπαθεί να κάνει αυτό που ο ίδιος επιθυμεί και όχι αυτό που λέει ο Κανονισμός και ο Νόμος.
Δεν θα σας κουράσω περιγράφοντας την γελοιότητα που προκύπτει από την διαφωνία του με τον δήμαρχο, αυτή είναι επιπέδου τόσο χαμηλού,που δεν υπάρχει κατάλληλη λέξη να γράψω .
Πάρτε όμως μια γεύση:

-Δήμαρχος: ..δεν επιτρέπεται να δημιουργείς θέματα. Σήμερα συνεδριάζουμε ΜΟΝΟ για τον νέο ΠΡΟΕΔΡΟ
-Χίος:..θα το διαβάσω…ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ!!! …ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ!! …ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ!!!!

…επι πέντε λεπτά,γίνεται έντονος διάλογος με θέμα τις δύο αυτές ακριβείς φράσεις.
Σε κάποια στιγμή, ο δήμαρχος σηκώνεται να φύγει, λέγοντας πως η παράταξή του «αποχωρεί» αφού το πράγμα έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Πηγαίνοντας προς την έξοδο, ακούω κατάπληκτη τον κ. Χίο να επαναλαμβάνει τρις ή τετράκις:

-..άντε,πήγαινε!!Είπες θα αποχωρήσεις…ΦΥΓΕ!!! ΦΥΓΕ!!ΠΗΓΑΙΝΕ!! 
(ναι! ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!!)

Το τι ακολούθησε,δεν περιγράφεται. Ο πλειοφηφών σύμβουλος κάνει αυτό που θέλει, διαβάζοντας έγγραφο που ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ.
Το ύφος του, δεν περιγράφεται με λόγια και το ίδιο ισχύει για την ασέβεια στον Κανονισμό και το «δέον πράξε».Εξαλλος, αγνώριστος,αγενής και με έπαρση που δεν πίστευες να βλέπεις.

Αυτά, για αυτό το άρθρο.Υπομονή να έχετε να διαβάζετε για το τι γίνεται στον ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ,ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΜΕΘΟΔΕΥΟΥΝ και γιατί ο ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ δεν έχει καμία ελπίδα…εκτός αυτή της ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ –επιτέλους- των δημοτών του…

Επανέρχομαι..
Μ.Χ.Β

(όποιος αμφιβάλλει,δεν έχει παρά τα ζητήσει το video της συνεδριάσεως απο τον κ. Θ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟ στον Δήμο Αχαρνών)