Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Δόκτωρος ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ,Διδάκτωρος Πανεπιστημίου Σορβόννης, αίτηση-αναφορά..

AΙΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ & ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Προς
Υπουργείο Παιδείας
Εισαγγελία
ΣτΕ, Διοικητικό Εφετείο
Ά ΠΥΣΔΕ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΠΥΣΔΕ ΑΘΗΝΑΣ
Κύριο Υπουργό Παιδείας  κ. Γαβρόγλου Κώστα
Κύριο Φωτάκη Κ.  Αν. Υπουργό  Έρευνας
Κύριο Κώστα Ζουράρι, Υφυπουργό Παιδείας
Κύριο Δημήτρη Μπαξεβανάκη Υφυπουργό Παιδείας
Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης
Κύριο Πρωθυπουργό, Υπουργό Δημόσιας Διοίκησης. Υπουργό Δικαιοσύνης
Γαλλική Πρεσβεία Γαλλικό Ινστιτούτο  Αμερικανική Πρεσβεία, Ουνέσκο
ΙΚΥ ΕΛΙΔΕΚ ΚΥΣΔΕ ΚΥΣΠΕ  Βουλευτές Πίνακα αποδεκτών, ΜΜΕ

 
Θέμα. Μετατάξεις  σε θέσεις ΕΔΙΠ (Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού) των ΑΕΙ-ΤΕΙ .

Οι κλειστές ή ανοικτές διαδικασίες, οι μεθοδεύσεις, τα γνωστικά αντικείμενα και τα οργανωμένα κυκλώματα συμφερόντων, επί όλων των Κυβερνήσεων.
Ο Νόμος 4386/2016, ήταν πάρα πολύ καλός,  προσπαθούσε να σπάσει τα οργανωμένα κυκλώματα στην παιδεία, αλλά πολλοί θέλησαν να τον εφαρμόσουν παράνομα και τέλος τον διαστρέβλωσαν προς όφελος των «συνήθων αρεστών στην εκάστοτε Κυβέρνηση,  που είναι πάντα οι ίδιοι»!.
Ουδέποτε έως σήμερα, δεν σταμάτησαν εφαρμογή νόμου, με «χαρτί του Γενικού Γραμματέα» με την λογική σταματήστε τις διαδικασίες επιλογής γιατί ΘΑ ψηφιστεί νέα τροπολογία!
Απίστευτα πράγματα….  λένε οι εκπαιδευτικοί!
 
Μετά την ψήφιση της τροπολογίας για υποψήφιους ΕΔΙΠ στην βουλή,  είναι πλέον ξεκάθαρο, ότι οι αιτήσεις για μετάταξη σε θέσεις ΕΔΙΠ διακρίνονται, α)  σε αιτήσεις  πριν της ψήφισης της νέας τροπολογίας και  
β) αιτήσεις, μετά την ψήφιση της νέας τροπολογίας!
Δεν μπορεί να γίνει συγχώνευση των δύο αιτήσεων γιατί η νέα τροπολογία προσθέτει νέα κριτήρια και αλλάξει και το εκλεκτορικό Σώμα που τώρα είναι τοι Τμήμα ενώ με το προηγούμενο καθεστώς ήταν η Κοσμητεία.
Επίσης, ενώ ήδη γνωρίζουμε τις αιτήσεις και τα προσόντα των υποψηφίων δεν μπορεί από το «παράθυρο να βάλουμε νέους υποψήφιους γιατί διαταράσσεται η «αρχή της ισότητας των ίσων ευκαιριών και είναι και εντελώς αντισυνταγματικό σε μια ήδη διαδικασία σε εξέλιξη, να προσθέσουμε νέους υποψήφιους, νέο εκλεκτορικό Σώμα και νέα κριτήρια ή νέα ταξινόμηση «γνωστικών αντικειμένων.
Επίσης, πρέπει πρώτα να ικανοποιηθούν ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ οι αιτήσεις που υπήρχαν πριν την ψήφιση της νέας τροπολογίας και έχουν ήδη αποδεσμευτεί από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με απόφαση του ΚΥΣΔΕ και αφορά αυτούς που θα μεταταχτούν έως 31 Μαρτίου 2017.
Όσες αιτήσεις γίνουν μετά την ψήφιση της νέας τροπολογίας θα ακολουθήσουν το νέο καθεστώς και θα μεταταχτούν στις 31-3-2018!
 
Ας δούμε τι γράφει ο σοβαρός Αιρετός κ. Νεκτάριος Κορδής στις 7-2-2017 (τον οποίο εκτιμούμε όπως εκτιμούμε και τον κ. Πεππέ Δημήτριο και ιδιαίτερα την νέα Πρόεδρο του ΚΥΣΔΕ κ. Ψίνα Ιωάννα, οι οποίοι θεωρούνται θεματοφύλακες της νομιμότητας):
« Ικανοποιήθηκαν 11 αιτήσεις εκπαιδευτικών που ζητούν αποδέσμευση για μετάταξη σε θέσεις ΕΔΙΠ.
Για το ίδιο θέμα αναβλήθηκε η συζήτηση 3 αιτήσεων.
Σχετικά με τις μετατάξεις κατατέθηκε στο Ν/Σ νέα ρύθμιση που μεταξύ άλλων αναφέρει: «…Για την ανωτέρω μετάταξη απαιτείται: α) σχετική αίτηση του ενδιαφερόμενου εκπαιδευτικού που υποβάλλεται στην υπηρεσία στην οποία ανήκει, καθώς και στο οικείο Α.Ε.Ι., έως την 31η Μαρτίου κάθε έτους, και αφορά το επόμενο της ημερομηνίας υποβολής ακαδημαϊκό ή διδακτικό έτος αντίστοιχα. β) έγκριση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται ο εκπαιδευτικός. γ) απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος του οικείου Α.Ε.Ι., ύστερα από σχετική εισήγηση τριμελούς επιτροπής, τα μέλη της οποίας έχουν συναφές προς τη θέση γνωστικό αντικείμενο και η οποία αποτελείται από δύο Καθηγητές και ένα μέλος της κατηγορίας Ε.ΔΙ.Π. ή Ε.Ε.Π. ανά περίπτωση που ορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Για την ανωτέρω απόφαση η Συνέλευση λαμβάνει υπόψη της τις ανάγκες του Τμήματος στα γνωστικά αντικείμενα που αυτό θεραπεύει, την εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος και την υλοποίηση του προγράμματος σπουδών. Αν  υποβληθούν περισσότερες από μια αιτήσεις για το ίδιο γνωστικό αντικείμενο με την απόφασή της η Συνέλευση θα προβαίνει σε αξιολογική κατάταξη των υποψηφίων. Προϋπόθεση για την έγκριση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται ο εκπαιδευτικός είναι η προηγούμενη της έγκρισης απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος του οικείου Α.Ε.Ι. και… Η διάταξη της περίπτ. α’ καταλαμβάνει και τις εκκρεμείς κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος  αιτήσεις μετάταξης σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 33 του ν. 4386/2016 (Α’ 83), για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη υπουργική απόφαση, και για τις οποίες με ευθύνη των οικείων Α.Ε.Ι. πρέπει να τηρηθεί η ανωτέρω περιγραφόμενη διαδικασία.  Για τις ίδιες αιτήσεις οι εκδοθείσες κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος αποφάσεις αποδέσμευσης των οικείων υπηρεσιακών συμβουλίων θα ληφθούν υπόψη για την έκδοση της προβλεπόμενης υπουργικής απόφασης».
Είναι προφανές ότι οι νέες αιτήσεις αποδέσμευσης,  θα πρέπει να έχουν πρώτα την έγκριση της συνέλευσης του αρμόδιο τμήματος». Αυτό δεν υπήρχε στον προηγούμενο Νόμο. Η Κοσμητεία αντικαθίσταται με το Τμήμα και επιπλέον μπαίνει και το κριτήριο του «γνωστικού αντικειμένου», αλλά και η κατάταξη σε πίνακα δήθεν αξιολογικό επί του ιδίου γνωστικού αντικειμένου. Αν και ο Νόμος λέει να καταθέσουν αίτηση και οι του «συναφούς αντικειμένου υποψήφιοι».
Αυτά τα περί «γνωστικού αντικειμένου» τα έχουμε ήδη δει,  σε «ανοικτού τύπου διαδικασίες»,  που ο «ανεπιθύμητος» ήταν πάντα εκτός γνωστικού αντικείμενου, ενώ οι «ημέτεροι» ακόμα και με πλαστά πτυχία,  ήταν πάντα εντός γνωστικού αντικειμένου»  ακόμα και αντίθετα γνωστικά αντικείμενα. Τι σύμπτωση!
Ας θυμηθούμε ότι υποψήφιος έβαλε- σκοπίμως - υποψηφιότητα στο παρελθόν για Λέκτορας ταυτόχρονα σε 12 Τμήματα της Ελλάδας και κατέθεσε τα ίδια δικαιολογητικά και μάλιστα και στην Φιλοσοφική Αθηνών. Με έκπληξή του διαπίστωσε και ο ίδιος και οι δημοσιογράφοι που παρακολουθούσαν το πείραμα ή την υπόθεση,  ότι το κάθε Τμήμα τον έκρινε εκτός «γνωστικού αντικειμένου» ενώ το άλλο Τμήμα σε άλλο αντικείμενο τον έκρινε εντός «γνωστικού αντικειμένου» που τον είχε απορρίψει το προηγούμενο Τμήμα! Αυτό λέγεται «ανοικτές διαδικασίες». Επίσης,  διαπιστώθηκε ότι ο κάθε φορά που επιλεγόταν Λέκτορας σε ανάλογες «κρίσεις» δεν ήταν «κυβερνητικός»,  αλλά ήταν δήθεν, εναντίον της κάθε Κυβέρνησης ή πιο απλά τα «ίδια άτομα» επιλεγόντουσαν επί οποιασδήποτε Κυβέρνησης και ψήφιζαν και όλοι οι Καθηγητές το ίδιο πρόσωπο, που  δεν ανήκε ούτε στην παράταξη του κάθε Καθηγητή που ψήφιζε! Το θύμα ήταν  ο εκάστοτε Υπουργός,  που νόμιζε ότι όλοι αυτοί είναι ψηφοφόροι του, ενώ στην πραγματικότητα τα ίδια άτομα είχαν τάξει τον ψήφο τους,  σε άλλα δέκα πολιτικά γραφεία διαφορετικών κομμάτων!
Τότε, «ημέτερος» υποψήφιος που θεωρήθηκε εντός αντικειμένου στην «Διδακτική των Αρχαίων» στην Φιλοσοφική θεωρήθηκε και εντός αντικειμένου σε άσχετο εντελώς αντικείμενο στο Τμήμα Νηπιαγωγών (είναι να γελά κινείς, με τις «ανοικτές διαδικασίες, λένε πολλοί). Βέβαια, αν κανείς πάει κόντρα στην «προκατ»  επιλογή, τότε βρίσκεται «μέθοδος»  και τον εξαφανίζουν, όλοι μαζί, π.χ. είναι «γραφικός», « προβληματικός»  κλπ. Τότε θα δει ο υποψήφιος, ότι και αυτοί που δήθεν τον υποστήριζαν ξαφνικά θα εξαφανιστούν. Αυτό λέγεται «μεθόδευση», στις «ανοικτές διαδικασίες» και «απομόνωση». Τότε στοιχειοθετήθηκε – αποδείχτηκε και πειραματικά  η θεωρία των λεγόμενων «υπερκομματικών συμμοριών» στην παιδεία και υπάρχουν ανάλογα άρθρα και βιβλία.
Υπάρχει μια αντίληψη στα πανεπιστήμια ότι μπορούν να απορρίψουν όποιον δεν θέλουν. Αυτά είναι αναχρονιστικά κατάλοιπα της πάλαι ποτέ έδρας που τότε έκοβαν και έραβαν επί παντός επιστητού ελάχιστοι άνθρωποι. Σήμερα και με τον Νόμο περί ΕΔΙΠ  οποιοσδήποτε μπορεί να προσφύγει στα δικαστήρια και να δικαιωθεί αλλά και να τους μηνύσει για παράβαση καθήκοντος. Τα Πανεπιστήμια δεν είναι χώροι ημετέρων, πλέον (ή είναι)..
Παρατηρούμε,  ότι και ο κ. Κορδής υιοθετεί, το πριν την ψήφιση της νέας τροπολογίας νομικό καθεστώς και μετά την ψήφιση της νέας τροπολογίας νομικό καθεστώς.  Κατά την γνώμη μας, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι αιτήσεις για μετάταξη σε θέσεις ΕΔΙΠ διακρίνονται, σε αιτήσεις  πριν την ψήφισης της νέας τροπολογίας και αιτήσεις, μετά την ψήφιση της νέας τροπολογίας!
 
 Όσοι έχουν καταθέσει αιτήσεις μέσα στο 2016 και έχουν ήδη αποδεσμευτεί από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με απόφαση του ΚΥΣΔΕ έχουν κριθεί ήδη από την αρμόδια Επιτροπή της Κοσμητείας  με το υπάρχον καθεστώς,  θα καταταγούν με το ισχύον παλιό καθεστώς στις  31-3-2017. Δεν ισχύει για αυτούς το «χαρτί του Γενικού Γραμματέα για «πάγωμα των διαδικασιών».
 Όσοι κάνουν αιτήσεις π.χ. από 12-2-2017 έως 31-3-2017, θα καταταγούν με το νέο καθεστώς της κρίσης από το Τμήμα και όχι από την Κοσμητεία  και θα μεταταχτούν στις 31-3-2018 κλπ..
Επίσης, πρέπει πρώτα να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις που υπήρχαν πριν την ψήφιση της νέας τροπολογίας, με το παλιό νομικό καθεστώς  και αφορά αυτούς που θα μεταταχτούν έως 31Μαρτίου 2017. Όσες αιτήσεις γίνουν μετά την ψήφιση της νέας τροπολογίας, θα ακολουθήσουν το νέο καθεστώς και θα μεταταχτούν στις 31-3-2018!
Αν κάποιος θέλει να καταθέσει νέα αίτηση μετά τις 12-2-2016  ή νέα στοιχεία στον φάκελό του αυτά θα ισχύσουν για την νέα κρίση – κατά την γνώμη μας - και όχι για την κρίση, που ήδη έχει γίνει.
Τμήματα και Κοσμητείες που θα αναμείξουν σκόπιμα αιτήσεις πριν την ψήφιση της τροπολογίας και αιτήσεις μετά την ψήφιση της τροπολογίας και «κόψουν σκόπιμα υποψήφιους», θα είναι υπεύθυνοι των πράξεών τους, έναντι των Νόμων.
 
Καλούμε τους υποψήφιους ΕΔΙΠ, να μην πέσουν στην παγίδα «μη μιλάς εσύ και θα βολευτείς»,  γιατί θα διαπιστώσουν στις 31-3-2017,  ότι το όνομά τους δεν θα είναι στους πρώτους επιτυχόντες ή δεν θα έχουν το «γνωστικό αντικείμενο», ή απλά τους χρησιμοποίησαν για να νομιμοποιήσουν «ημετέρους», που εμείς δεν θέλουμε ούτε να το πιστέψουμε!.
Επίσης αν λάβουμε υπόψη ότι οι μετατάξεις θα γίνονται για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος,  τότε πρέπει όσοι κατέθεσαν αίτηση ως τις 31-8-2016, να προηγηθούν των αιτήσεων και να μεταταχτούν εντός των επομένων ημερών, με το παλιό νομικό καθεστώς!
 
Περιμένουμε την δήθεν διευκρινιστική εγκύκλιο. Παρακαλούμε όλους να σεβαστούν το Σύνταγμα.
Οιοσδήποτε αδικηθεί, μπορεί να προσφύγει στα αρμόδια Διοικητικά δικαστήρια αλλά και στα ποινικά και να δικαιωθεί, ζητώντας και ηθική βλάβη.
 
Με τιμή  Ο Αιτών
Αθήνα 13-02-17
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
του Παναγιώτη
Φιλόλογος  Α.Μ. 169792
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Σορβόννης
Υποψήφιος Μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Rouen Γαλλίας
Υποψήφιος υπότροφος ΙΚΥ
Υποψήφιος με την νέα Ανεξάρτητη Παράταξη
«Διαφάνεια και Αξιοκρατία» για τις εκλογές αιρετών Α΄ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ
Πρόεδρος την Προσωρινής Επιτροπής «Διαφάνεια και Αξιοκρατία»
για τους υποψήφιους για Μετάταξη ως ΕΔΠΙΠ σε ΑΕΙ ΤΕΙ.
Πρόεδρος Ελληνοδιεθνής Μ.Κ.Ο.
Κολοκοτρώνη 7 Πεύκη 15121 Αθήνα
Τηλ. 6980203968