![]() |
| https://twitter.com/MariaCretan |
- Για την υπέροχη "Σάρα" που γέννησε στα 67 το εγγόνι της:είναι πολύ σπουδαίο πράγμα να καταφέρει κάποιος ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!!
- Με αιτία:ένα φίδι,ήταν τυλιγμένο στη ζωή μου σε όλα τα σχολικά μου χρόνια.Ξέρω τι σημαίνει bullying!Εμαθα όμως να το νικώ!Με το να μην το υπολογίζω!!!
- Αυτοί που ΜΠΟΡΟΥΝ να διεκδικούν,μία μόνο λέξη γνωρίζουν σε όλες τις γλώσσες:το "ΟΧΙ".
- Η δύναμη να κάνεις ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ προδίδει γενναιότητα.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ.Εμείς το κάναμε.ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ να μας καταστρέψουν.Τέλος...
- Πριν καταλήξουμε οτι "φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός απο μας",πρέπει να προηγείται η ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ.
- Ακόμα και ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ, με όσα έχουν προηγηθεί...ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!Ναί..ή Οχι;;;
- Ο,τι με εκνευρίζει περισσότερο:ύβρεις,"ανάθεμα","οργή"από όσους ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.Ενώ ΠΟΤΕ δεν πρόσφεραν ΤΙΠΟΤΑ στo Κοινωνικό Σύνολο
- DONALD TRUMP:η σε τέτοιο βαθμό πολεμική εναντίον του,επιφέρει τον αντίθετο απο τον στόχο της..στόχο: ερωτηματικά και..συμπάθεια!
- Mόνο τυφλοί δεν θα έβλεπαν την διάβρωση του Ελληνικού Κράτους από ρυπαρά ξένα στοιχεία.Αλλά.."όποιος μάθει στα σκτ στο τέλος του μυρίζουν".
- Ενα ύπουλο,απόλυτα διαχειριζόμενο "περιβάλλον",μετατρέπει τον Ανθρωπο σε θηρίο.Η σωτηρία της Ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα.Για όποιον ΒΛΕΠΕΙ.
- Οι Δυνάμεις του Κακού κυβερνούν μεγάλο μέρος της Γης.Το ΚΑΛΟ πρέπει να επαγρυπνεί.Με Καλωσύνη,Αγάπη,Αποδοχή και φροντίδα για τον διπλανό μας
- Εάν η Ψυχή μας παραμείνει Ανθρώπινη, ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ.Απο την αρχή, και ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου