ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ME TO ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ
Η Εισαγγελέας Διαφθοράς δεν απεφάνθη, ακόμα, για την καταγγελία ιδιώτη για το μείζον αυτό ζήτημα
Σε ευθεία αντίθεση με το ισχύον Ελληνικό Σύνταγμα έρχεται η πρώτη αποικιακού τύπου Μνημονιακή Σύμβαση (8-5-2010), σύμφωνα με την οποία υποθηκεύεται η Ιδιωτική Περιουσία των Ελλήνων στους δανειστέςχωρίς ποτέ οι πολίτες να έχουν ερωτηθεί ή τουλάχιστον να έχουν ενημερωθεί, ώστε να διασφαλιστεί η αποπληρωμή του επαχθούς και επονείδιστου χρέους. Η Συμφωνία αυτή, των 80 δις ευρώ, που υπέγραψε η τότε Κυβέρνηση Γεωργίου Παπανδρέου, καθιστά συνυπεύθυνους τους ιδιώτες, παράλληλα με την υποχρέωση του Δημοσίου για την διασφάλιση της αποπληρωμής του δανείου “που εκδόθηκε κατ’ ουσίαν σε πιστωτές, που είναι όλοι κάτοικοι της Ελλάδας”, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων, που δηλώνουν σαν βασικό τόπο συναλλαγών, τους την Ελλάδα, δεσμεύοντας, έτσι, με αυτόν τον έμμεσο αλλά σαφή τρόπο, τα ακίνητα και κινητά περιουσιακά τους στοιχεία. Πρόκειται για το άρθρο 8 της Σύμβασης το περιεχόμενο του οποίου αποκαλύπτει, σήμερα, η Ομάδα Κοινωνικής Εγρήγορσης (ΟΚΕ), στον Ελληνικό Λαό, όπου, επί λέξει, αναφέρεται ότι: “Εξωτερικό Χρέος νοείται το...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου