Προσωπικά-
αφού δικές μου απόψεις εκφράζω εδώ- δεν με συνταράσσουν οι προσφορές των δύο
μεγάλων της γης αφού ο κάθε ένας –και απολύτως δικαιολογημένα- υπερασπίζουν τα
συμφέροντα της χώρας τους πράγμα που κρίνεται αυτονόητο. Θα διαπιστώσουμε την
ΑΛΗΘΙΝΗ τους στήριξη αμέσως μόλις η χώρα
αντιμετωπίσει την άρνηση του Συμβουλίου.
Δεν με επηρεάζουν
οι «θερμές κουβέντες» των συνομιλητών των δύο Ελλήνων τις τρείς τελευταίες
ημέρες αφού μπροστά στην κάμερα που
παρακολουθεί όλη η γη όλοι είναι «κατ’ ανάγκην γλυκύτατοι» ή εκφράζονται χωρίς
τα δύο-τρία λεπτά της δήλωσης να έχουν πει ουσιαστικά ΤΙΠΟΤΑ. Ο μόνος που είναι
ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ και ΣΑΦΗΣ είναι ο Ελληνας Πρωθυπουργός.
Ούτε με
φοβίζουν οι έμμεσες-και γι αυτό ανέντιμες- πιέσεις των διοικούντων της Ε.Ε. είτε αυτές προέρχονται από μισθωμένα Μέσα
Μαζικής Ενημέρωσης, είτε από συνεντεύξεις ειδημόνων. Επιδιώκουν την δημιουργία
βεβαρημένου κλίματος έτσι ώστε οι δύο εκπρόσωποι του Ελληνικού Κράτους να
προσέλθουν στο EUROGROUP όσο περισσότερο φοβισμένοι γίνεται, «θύματα»-υποτίθεται- του
«ψυχρού πολέμου» που προηγείται της συνεδρίασης που κανείς εκεί δεν επιθυμεί.
Ούτε με
πτοεί η προσπάθεια γελοιοποίησης του ενδυματολογικού κώδικα των δύο Ελλήνων. Σας
διαβεβαιώ μετά από 40 έτη στον ιδιωτικό τομέα ότι οι μεγαλύτεροι απατεώνες που «συνάντησα»
στην καριέρα μου, φορούσαν εκπληκτικά και πανάκριβα κοστούμια, είχαν άψογη
εμφάνιση και πανάκριβα αυτοκίνητα.
Μετά λοιπόν από
χιλιάδες σχόλια, συνεντεύξεις, απόψεις, βρισιές, ειρωνείες, εκφοβισμούς, σκίτσα
στα διεθνή Μέσα και άλλα πολλά, θεωρώ πως αυτό που θα συμβεί σε λίγο στο «ρίνγκ»
των διαπραγματεύσεων του EUROGROUP θα δώσει την νίκη Σ’ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΙΕΣΗΣ…
Μένει να
δούμε πόσο δυνατά είναι τα «χαρτιά» του Έλληνα Πρωθυπουργού και του Υπουργού
των Οικονομικών.
Δεν μένει παρά να περιμένουμε.Μ.Χ.Β
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου