Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: ενημέρωση

Σχετικά με τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων

Το Υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζει πως τα σημειώματα που εστάλησαν από την Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), προέρχονται από το αυτοματοποιημένο σύστημα, το οποίο στέλνει κάθε μήνα σημειώματα με πανομοιότυπο περιεχόμενο καθ’ όλη τη διάρκεια της ρύθμισης των 100 δόσεων και για την αποστολή των οποίων δεν χρειάζεται και δεν δόθηκε οποιαδήποτε εντολή.
Διευκρινίζεται επίσης  ότι στην σχεδιαζόμενη ρύθμιση που προωθείται από το Υπουργείο Οικονομικών θα περιλαμβάνονται χρέη προς το Δημόσιο που έχουν  λήξει στις 31-12-2014.

Σχετικά με Bonus εφοριακών

Αναφορικά με δηλώσεις του Αναπληρωτή  Υπουργού Οικονομικών Δημήτρη Μάρδα σχετικά με το ενδεχόμενο να λαμβάνουν Bonus οι εφοριακοί επί των προστίμων που εισπράττονται, διευκρινίζεται το ακόλουθο: Η πρόταση αυτή εκφράστηκε το 2011 στη μελέτη «Νοθεία και λαθρεμπόριο καυσίμων» της ΓΣΕΒΕΕ και του ΠΟΠΕΚ και αφορούσε μόνο τα πρόστιμα επί των λαθραίων καυσίμων, και δεν αφορούσε τους εφοριακούς στο σύνολό τους. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου