Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

MAΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ γράφει: "Μπορεί μια χώρα να επιβιώσει με όλη την Υφήλιο… «απέναντι»;;;"


Παρακολουθούσα τις ανακοινώσεις ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ-ΓΕΡΟΥΝ ΝΤΑΪΣΕΜΠΛΟΥΜ και μου είχε κοπεί η ανάσα. Από το πρώτο λεπτό κατάλαβα το «παγωμένο» μεταξύ τους υπάρχον "ρεύμα αέρος". Περίμενα από λεπτό σε λεπτό «την βόμβα». Και ήρθε από την πλευρά του Υπουργού των Οικονομικών με την  φράση για την «σαθρή» τρόϊκα.

Να διευκρινίσω ότι ανήκω στους Έλληνες που πιστεύουν πως πρέπει να στηρίζουν την Κυβέρνησή τους είτε την ψήφισαν, είτε όχι. Όταν έχεις μετεκλογικά Κυβέρνηση θα πρέπει να είσαι ηλίθιος να μην προσεύχεσαι να επιτύχει. Οποια και αν είναι αυτή. Η δική της επιτυχία θα είναι και δική σου. Σε εκπροσωπεί σε όλη την Υφήλιο, υπερασπίζεται το συμφέρον της χώρας άρα και το δικό σου. Και πράγματι προσεύχομαι γι αυτήν. Από χθες, νοιώθω την ανάγκη να προσευχηθώ.. γονατιστή, αφού έχω τρομοκρατηθεί!!

Πρώτο άσχημο μήνυμα, η διάρκεια της συνάντησης των δύο κυρίων. 

Δεκαπέντε λεπτά διάρκεια συζήτησης δύο κυρίων αυτού του επιπέδου και με θέμα ατζέντας την «αλληλογνωριμία και την διαπίστωση των αλλήλοις προθέσεων», λέει απλώς πως δεν υπάρχει μεταξύ τους καμία συνεννόηση. Μάλλον την «πόρτα» αναζητούσε ο κ. Ντάϊσεμπλουμ παρά άκουγε τον Ελληνα Υπουργό των Οικονομικών.

Και αυτό που ακολούθησε μετά, οι δηλώσεις και των δύο, «πάγωσαν» πολλούς μετριοπαθείς αυτής της χώρας. Η φράση του Ελληνα Υπουργού,η απαξίωση δηλαδή και η άρνηση συνέχειας των συζητήσεων με την τρόϊκα, επέφερε σε μηδενικό χρόνο όχι μόνο αρνητικές από όλη την Υφήλιο δηλώσεις, αλλά προκάλεσε και δηλώσεις του ίδιου του πλανητάρχη BARACK OBAMA όσο και «πισογύρισμα» του ενθουσιώδους με τον ΣΥΡΙΖΑ Ισπανού συμπαραστάτη που «εξύψωνε στα ουράνια» τον Πρωθυπουργό την Κυριακή των Εκλογών. Χαρακτηριστική συμπεριφορά «ωσαννά» στον νικητή αλλά γύρισμα της πλάτης μόλις διαπιστώσεις ότι ο «φίλος» σου μάλλον θα σπάσει τα μούτρα του οπότε καλά είναι να «την κάνεις εγκαίρως με ελαφρά πηδηματάκια» για να μην σε πάρει καμιά... αδέσποτη!!

Αναρωτιέμαι αν η δική μου λογική, είναι και δική σας: όταν χρωστάς τα μαλλιοκέφαλά σου, πόσο είναι σοφό και σκόπιμο να το παίζεις άνετος; Με ποια προσόντα; Πως αρνείσαι 7,5 δις ευρώ αφού σε λίγο πρέπει να τα πληρώσεις και στο ταμείο δεν είναι βέβαιο πως έχεις τις..συντάξεις δύο μηνών; Εκτός βεβαίως και ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΒΡΕΙ οπότε γιατί δεν το λες στον Λαό να μην πανικοβάλλεται; Εκτός και αν το λες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ, πράγμα εξαιρετικά επικίνδυνο. Γιατί ο χρόνος που απαιτείται «να τα πάρεις από την λίστα Λαγκάρντ ή τα καθάρματα που τα έφαγαν από τον Λαό»-και πολύ σωστά σκέπτεσαι- είναι πολύ  ΜΑΚΡΥΣ και  δεν τον έχεις!!

Πως μπορεί μια χώρα να επιβιώσει έχοντας «απέναντι» όλο τον Κόσμο; Πως την ίδια στιγμή ανοίγεις όλα τα μέτωπα στο εσωτερικό ταυτοχρόνως πράγμα που σημαίνει πως σε λίγο θα έχεις και εσωτερικά «πεδία μαχών»; Ο πανικός της COSCO που εκφράστηκε απο αξιωματούχο της χώρας της είναι προφανής. Αυτό συμφέρει την χώρα μας; 

Σέβομαι την επιθυμία του Πρωθυπουργού και των εκπροσώπων της Κυβέρνησης να τηρήσουν τα προεκλογικά υπεσχημένα. Όμως, ΑΛΛΟ να τα υπόσχεσαι και ΑΛΛΟ να κληθείς να τα κάνεις πράξη. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.

Οι γενικοί χειρισμοί της Κυβέρνησης έως τώρα, είναι εξαιρετικά ανησυχητικοί κατά την γνώμη μου και η απειρία είναι εμφανέστατη. Και ενώ αυτή -η απειρία- θα καλυφθεί γρήγορα, η  έλλειψη σωφροσύνης, περίσκεψης και σοφίας πριν τις ενέργειες επι ζωτικών –κυριολεκτικά- θεμάτων που αφορούν μια χώρα αιμορροούσα δεν προοιωνίζει τίποτα καλό. Και εγώ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ και καθόλου δεν με νοιάζει σε ποιο κόμμα ανήκει.  Μόνο που δεν το βλέπω. 
Εκτός…και αν συμβαίνουν πράγματα που δεν τα γνωρίζουμε, γιατί δεν μας τα λένε.
Θα επανέρχομαι τακτικότατα…
Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου