Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

"Των Αγίων Κομμάτων το ανάγνωσμα!!" γράφει η Μ.Χ.Β



Των Αγίων Κομμάτων το ανάγνωσμα!!

Ολος ο Λαός παρακολουθεί με ανάμικτα αισθήματα δύο «κατηγορίες» Βουλευτών : η πρώτη, αγωνίζεται να κρατήσει όρθιο το Κράτος. Με λάθη, με σωστές κινήσεις, με προσπάθειες, …. Με όποιο τρόπο τέλος πάντων μπορεί. Γιατί υπάρχουν και πράγματα ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ. 

Παρακολουθεί και την  δεύτερη «κατηγορία»: τους πιστούς του κόμματος που τους φιλοξενεί. Υπεράνω όλων το κόμμα!!! Υπεράνω όλων οι συμφωνίες, φανερές και κρυφές, οι εξευτελισμοί του Θεσμού της Δημοκρατίας, η με κάθε τρόπο υποστήριξη της πιθανότητας να βρεθούν αύριο στην Κυβέρνηση σε θέσεις ισχύος. Καμία σκέψη για την Πατρίδα. Κανένας φόβος για το τι μπορεί να μας συμβεί αύριο. Καμία συναίσθηση ευθύνης, καμία επιφύλαξη ενώπιον του Ελληνικού Λαού. Επιστρατεύει κάθε μέσον, τρόπο, μεθόδευση, ίντριγκα, «κίνηση», συμφωνία…
Υπεράνω όλων το Κόμμα, και η ελπίδα για Κυβέρνηση από τους ίδιους.
Εκτός από το πέλαγος της αηδίας που μου προξενεί, εκτός από την συσσωρευμένη οργή και την διάθεση για ΕΚΔΙΚΗΣΗ (έως εδώ και μη παρέκει ) αναρωτιέμαι:

Εάν αύριο ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ότι ο Σαμαράς έχει δίκιο..

Εάν αύριο η χώρα μπει σε μια τραγική πορεία και όσα λέγονται ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ αλλά αλήθεια..
Εάν αύριο είμαστε  ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από σήμερα..
ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΧΩΡΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΣΟΙ  ΜΑΣ ΣΥΡΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΗ –κατά την γνώμη μου- ΤΡΑΓΩΔΙΑ;
Ποιο καράβι θα πάρουν ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΥ;

Ή μήπως θαρρούν πως ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΜΕ;
..σε αυτή την περίπτωση, ο Λαός θα ζητήσει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΕΚΔΙΚΗΣΗ.
Άς το έχουν όλοι υπ’ όψιν τους. ΟΛΟΙ, σε όποιο κόμμα και αν ανήκουν. ΟΛΟΙ..  

Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου