Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ:Βραβεύει ..

...τους πρωτεύσαντες Μαθητές και Μαθήτριες που εισήχθησαν στα Ανώτερα και Ανώτατα Ιδρύματα της Χώρας στις 21 τρέχοντος μηνός και ώρα 19.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Αχαρνών. Την εκδήλωση στηρίζει ο Δήμαρχος Αχαρνών κ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΣΑΒΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου